וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישיית העונה ביורוליג: דה קולו נבחר בשנה השנייה ברציפות, שני נציגים לפנרבחצ'ה

הצרפתי של צסק"א, שזכה בעונה שעברה בתואר ה-MVP, משלים שנתיים רצופות בחמישיית העונה. עוד נבחרו: יול, פרינטזיס, אודו ובוגדנוביץ'. דאנסטון, תאודוסיץ' ווונאמייקר נבחרו בחמישייה השנייה

יורגוס פרינטזיס אולימפיאקוס. GettyImages
פעם ראשונה בחמישיית העונה. יורגוס פרינטזיס/GettyImages

הנהלת היורוליג הכריזה היום (חמישי) על זהות עשרת השחקנים שנבחרו על ידי האוהדים והעיתונאים לחמישיית העונה ולחמישייה השנייה של העונה. ההצבעה נעשתה ללא התייחסות לעמדות על המגרש, והשחקנים שקיבלו את מירב הקולות זכו להיכלל ברשימה המכובדת. הזוכה בתואר ה-MVP יוענק בטקס פרסי היורוליג שייערך ב-20 במאי.

ואלה שמות: השחקנים שקיבלו את מירב הקולות וזכו במקום בחמישיה הראשונה של היורוליג הם סרחיו יול (ריאל מדריד), ה-MVP של העונה שעברה, נאנדו דה קולו (צסק"א מוסקבה), יורגוס פרינטזיס (אולימפיאקוס) ושני שחקנים מפנרבחצ'ה - אקפה אודו ובוגדן בוגדנוביץ'. כל השחקנים מגיעים מקבוצות שהעפילו לפיינל פור, שייצא לדרך באיסטנבול ב-19 במאי. זו הפעם הראשונה מאז עונת 2012/13 שכל שחקני החמישיה הראשונה יתמודדו עם קבוצותיהם בפיינל פור.

לחמישיה השנייה נבחרו גוסטבו איון (ריאל מדריד), בריאנט דאנסטון (אנאדולו אפס), ניקולו מלי (באמברג), מילוש תאודוסיץ' (צסק"א מוסקבה) ושחקנו של דיוויד בלאט בדרושאפקה, בראד וונאמייקר. הפיינל פור ייערך ב-19 במאי באיסטנבול, כשבמשחקי חצי הגמר האלופה המכהנת צסק"א מוסקבה תפגוש את אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה המקומית, סגנית העונה שעברה, תשחק מול ריאל מדריד. הגמר ייערך ב-21 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully