וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו: "פחד? אנחנו ריאל מדריד". גבי: "בנזמה העיר אותנו מהחלום"

ריאל מדריד חוגגת העפלה לגמר, זידאן: "אנחנו ממש לא פייבוריטים". קפטן אתלטיקו פרגן לצרפתי שבנה את השער של איסקו, וגם: הרצף המדהים של הבלאנקוס וההיסטוריה של הקולצ'ונרוס

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. AP
הקפטן חוגג עלייה לגמר/AP

ריאל מדריד עלתה הערב (רביעי) לגמר ליגת האלופות. הבלאנקוס אמנם ספגו את ההפסד הראשון שלהם בעונת 2016/17 במפעל, אבל זה היה רק 2:1 אחרי שניצחו 0:3 את אתלטיקו מדריד במשחק הראשון בחצי הגמר. סאול (12) ואנטואן גריזמן בפנדל לא חוקי בדקה ה-16 סידרו לקולצ'ונרוס יתרון ותקווה, אבל שער של איסקו בדקה ה-42 קבע את תוצאת המשחק ו-2:4 בסיכום המפגשים. ריאל תשחק בגמר ליגת האלופות מול יובנטוס, המשחק ייערך בקרדיף ב-3 ביוני.

עוד בנושא:
אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2, אבל ריאל עלתה לגמר האלופות
היסטוריה או נקמה? כל מה שצריך לדעת לקראת גמר ליגת האלופות

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד משתיק את אוהדי אתלטיקו מדריד. רויטרס
רונאלדו משתיק את אוהדי אתלטיקו/רויטרס

המספרים

* ריאל מדריד שברה שיא כשהגיעה לגמר ה-19 שלה בשלושה מפעלי אופ"א (גביע האלופות וליגת האלופות 15 פעמים, פעמיים לגמר הגביע למחזיקות גביע ופעמיים לגמר גביע אופ"א).

* טוני קרוס רשם את ההופעה ה-35 שלו בריאל מדריד בליגת האלופות והפך לגרמני עם כמות ההופעות הרבה ביותר בליגת האלופות במדי הבלאנקוס. הוא מקדים את סמי חדירה (34), מסוט אוזיל (31), בודו אילגנר (14) וכריסטוף מצלדר (4).

* עד הערב, ריאל מדריד הפסידה רק פעם אחת ב-20 המשחקים הקודמים בהם דנילו פתח בהרכב (14 ניצחונות ו-5 תיקו).

* זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שריאל מדריד סופגת שני שערים ב-16 הדקות הראשונות של משחק בליגת האלופות.

* ריאל מדריד כבשה במשחק 61 ברציפות בכל המסגרות והשוותה את השיא של באיירן מינכן למספר משחקים ברציפות עם שער אחד לפחות בכל המסגרות (השיא הוא עבור קבוצה באחת מחמש הליגות הגדולות באירופה).

* ריאל מדריד הקבוצה הראשונה שחוזרת לגמר ליגת האלופות שנה אחרי שנה מאז שעשתה זאת מנצ'סטר יונייטד ב-2009 (הפסידה 2:0 לברצלונה בגמר).

* ריאל מדריד היא הקבוצה החמישית שמעפילה לגמר ליגת האלופות שנה אחרי שנה, אף אחת לא הצליחה עדיין לזכות פעמיים ברציפות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים בברנבאו/רויטרס

התגובות

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד אמר בסיום: "הייתה לנו פתיחה קשה מאוד, אבל לא דאגנו משום שידענו שנגיע למצבים שלנו. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר כשאיסקו ובנזמה מצאו את המרווחים שלהם". על המהלך המדהים של בנזמה בגול של איסקו: "אני לא יודע איך הוא הצליח לצאת מהקו ולמסור. כדורגל זה לא רק השערים, לבנזמה יש גם את הדברים האלו, הוא יודע לשלוט בכדור".

על הגמר אמר המאמן: "אנחנו ממש לא הפייבוריטית, מאוד קשה להבקיע נגד יובנטוס. לא רק ההגנה שלה חזקה, יש לה שחקנים נהדרים גם בהתקפה. יהיה גמר נפלא, לשתי הקבוצות היתה דרך דומה ולשתיהן מגיע להיות שם. ביובנטוס הפכתי אדם ושחקן טוב יותר, לפגוש אותם בגמר יהיה מיוחד עבורי".

מרסלו, המגן השמאלי הוותיק של ריאל מדריד אמר בביטחון לאחר המשחק: "ספגנו שני שערים, אבל בסופו של דבר היינו עם ידינו על העליונה. ידענו שהמשחק יהיה קשה אבל ידענו לשלוט בו. לא היה בנו פחד בשום שלב, אנחנו ריאל מדריד ואנחנו תמיד נילחם עד הסוף ולא משנה מי היריבה. עכשיו אנחנו חושבים על הליגה ועל המשחקים שנותרו לנו עד סוף העונה". על קארים בנזמה: "הוא עזר לנו עם המהלך הקסום בגול של איסקו".

גיבור הערב איסקו סיכם: "אנחנו שמחים, זה לא היה קל והדחנו יריבה קשה. ציפינו למשחק כזה, התחלנו אותו רע מאוד אבל התאוששנו ושיחקנו היטב אחר כך. מגיע לקהל הזה לחגוג, הם עודדו כמו אלופים. היום אני כבשתי, אבל הדבר החשוב הוא שהעפלנו לגמר".

דייגו סימאונה, ששוב הודח מול ריאל מדריד, אמר: "הקבוצה שיחקה כפי שהיא שיחקה כל כך הרבה שנים, עם תקווה ואמונה. השער של איסקו פגע בנו מאוד. זה היה משחק נהדר".

גבי, הקפטן של אתלטיקו מדריד הודה בסיום: "מהלך קסום של בנזמה העיר אותנו מהחלום. אנחנו גאים במה שעשינו ובקהל שלנו, הם הטובים ביותר".

רונאלדו חוגג

המהלך של בנזמה בשער של ריאל

מיקאל סילבסטרה מפרגן לבן ארצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully