וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוואר בול שוב פותח את הפה: "מייקל ג'ורדן? הוא לא לונזו בול"

האבא הכי קולני בספורט האמריקאי נשאל לגבי הסכום הגבוה שנקבע לנעלי הכדורסל של בנו (495 דולר) וענה: "ג'ורדן החזיק במותג משלו כשהוא נכנס לליגה? אנחנו בעידן חדש וקוראים לו 'עידן בול'"

לונזו בול שחקן מכללת UCLA עם אביו לבאר. AP
לונזו בול יצטרך להתמודד עם הציפיות, ועם אביו לוואר/AP

לונזו בול צפוי להיות אחת משתי הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב של ה-NBA. כוכב UCLA בשלוש השנים האחרונות החליט לוותר על השנה האחרונה במכללות ולעבור לליגה של הגדולים, שם הוא צפוי להיות שחקן משמעותי בשנים הקרובות.

אלא שלונזו לא מגיע לבד לליגת הכדורסל הטובה בעולם, הוא בא עם אבא שלו. ואבא שלו בא עם פה גדול.

לוואר בול עשה לעצמו שם לאורך השנה האחרונה כמי שלא ממש סופר אף אחד שלא נכלל במשפחת בול. אחרי שהתעמר בלברון ג'יימס וזכה לתגובה עצבנית ואחרי שטען שבנו יהיה טוב יותר מסטפן קרי ושהוא עצמו היה "הורג" את מייקל ג'ורדן באחד-על-אחד, הוא שוב התפנה להביע את דעתו על שחקן הכדורסל הטוב אי פעם.

בתכנית "Undisputed" של רשת פוקס ספורטס 1, בה נטל בול האב חלק באחד הפאנלים, אמר לעברו המנחה וכוכב הפוטבול לשעבר שאנון שארפ: "מייקל ג'ורדן לא יכול היה לדרוש 495 דולר על נעליים". 495 דולר הוא הסכום שנקבע לנעלי ZO2, נעלי הכדורסל של לונזו בול, שיצאו לשוק בשבוע שעבר.

התשובה של בול? "זה בגלל שג'ורדן הוא לא לונזו בול. זו הסיבה. האם ג'ורדן החזיק במותג משלו כשהוא נכנס לליגה? אנחנו בעידן חדש וקוראים לו 'עידן בול'". ועכשיו, הילד יצטרך לספק את הסחורה.

אגב, בארצות הברית מדווחים כי למרות הטענות של משפחת בול על כך שבשבוע הראשון כבר נמכרו כ-5,000 זוגות נעליים, הרי שהמספר האמיתי עומד על 263 בלבד, הרחק מהציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully