וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע גבריאל ז'סוס ווינסיוס ג'וניור הברזילאים חמקו מברצלונה?

בתקשורת הברזילאית מנסים להסביר כיצד חמקו צמד כוכבי העתיד של הסלסאו למנצ'סטר סיטי ולריאל מדריד, זאת לאחר שעל פי הדיווחים, שניהם כבר סיכמו תנאיהם בברצלונה והיו בדרכם לקאמפ נואו

one

גבריאל ז'סוס ווינסיוס ג'וניור היו אמורים, על פי התקשורת הברזילאית, ללכת בעקבותיו של בן ארצם, ניימאר, ולהגיע לברצלונה. הבלאוגרנה היו הראשונים ליצור איתם קשר ולקבל את אישורם להגיע לקאמפ נואו, אבל כשהגיע הרגע לסכם את העסקה, הדברים לא הסתדרו וז'סוס הגיע למנצ'סטר סיטי בעוד וינסיוס נחת דווקא אצל היריבה המושבעת ריאל מדריד.

אז איך זה קרה? במקרה של ז'סוס, ההחלטה התקבלה על ידי המנהל הספורטיבי של המועדון, רוברטו פרננדס. אנדרה קורי, שאחראי על הסקואטינג בדרום אמריקה, המליץ להחתים את הכישרון בספטמבר 2015 ולשלוח אותו לברצלונה ב'. כעבור מספר חודשים, החלוץ הברזילאי הפך לסופרסטאר, קבוצות אחרות נכנסו למרוץ, ופרננדס החליט שהוא לא בטוח ביכולתו של ז'סוס להתמודד עם הלחץ שנלווה ללשחק במועדון כמו ברצלונה. בזמן ההמתנה, מנצ'סטר סיטי פעלה במהירות, סגרה את העסקה, והשאירה את ברצלונה עם פאקו אלקאסר, שהיה בעדיפות אחרונה. נכון להיום, גבריאל ז'סוס הוא החלוץ המוביל של נבחרת ברזיל. הוא כבש חמישה שערים בשישה משחקי מוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה והוא גם השתלב יפה במנצ'סטר סיטי, זאת למרות שסבל מפציעה.

וינסיוס ג'וניור, מצד שני, הוא השקעה לטווח ארוך, שרק ב-2018 יהפוך לבן 18. אנדרה קורי המליץ גם עליו, ורק לפני עשרה ימים סוכניו של השחקן ביקרו בברצלונה בכדי לקדם את העברת השחקן. וינסיוס, שעדיין לא הופיע במשחק בוגרים עבור קבוצתו, פלמנגו, כבר הכריז שמסי טוב מרונאלדו ושהוא מעדיף את ברצלונה. סוכניו עמדו לסגור את העסקה עם ברצלונה, אך אז נכנס לתמונה פלורנטינו פרס, שרצה לכפר על כך שפספס את ניימאר, והסכים לשלם כמעט שמונה מיליון יורו שילכו ישירות למשפחתו של הברזילאי בן ה-16, סכום ששינה את הכל והנחית את הכישרון במדריד.

שחקן ברצלונה ניימאר. GettyImages
היו אמורים ללכת בעקבותיו. ניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully