וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף הטור דה פראנס כריס פרום נפגע בתאונת פגע וברח בצרפת

הרוכב הבריטי נדחק אל שולי הכביש על ידי נהג אלמוני, אך יצא ללא פגע. אופניו, אשר מוערכים בכ-13,000 דולר, נהרסו כליל. "למזלי אני בסדר, האופניים נהרסו והנהג פשוט המשיך לנסוע"

כריס פרום, זוכה טור דה פראנס 2016. GettyImages
לא מתכוון להפסיק להתאמן בעקבות התאונה. כריס פרום/GettyImages

אלוף הטור דה פראנס, כריס פרום דיווח היום (שלישי) כי נפגע בתאונת פגע וברח בזמן שהתאמן עם האופניים שלו בדרום צרפת. פרום בן ה-31 זכה שלוש פעמים בטור דה פראנס וצייץ על כך בטוויטר.

"ננגחתי בכוונה תחילה על ידי נהג חסר סבלנות שהוריד אותי אל המדרכה!" אמר פרום. "למזלי אני בסדר, האופניים נהרסו והנהג פשוט המשיך לנסוע!". פרום דיווח על המקרה למשטרה הצרפתית, אבל כרגע לא ברור אם כוחות השיטור יצליחו למצוא את הנהג הפוגע, שכן התאונה התרחשה באיזור צדדי בו לא פועלות מצלמות אבטחה.

הרוכב הבריטי שמתגורר במונאקו לא צפוי לשנות את שגרת האימונים שלו בעקבות המקרה, ויקבל מקבוצתו, "סקיי", זוג חלופי במקום האופניים שנהרסו, אשר מוערכים בכ-13,000 דולר. רק בחודש שעבר הרוכב האיטלקי מיקלה סקרפוני בן ה-37, אלוף הג'ירו ד'איטליה משנת 2011, נהרג במהלך רכיבת אימון מפגיעת מכונית בארץ מולדתו. בשל כך, הג'ירו של השנה יהיה על שמו של סקרפוני.

פרום ימשיך להתכונן לתחרות הטור דה פראנס של השנה, והוא מחפש אליפות שלישית ברציפות ורביעית בחמש שנים. הוא סיים במקום ה-18 בטור דה רומנדי שהתקיים בשוויץ בסוף החודש שעבר. הטור דה פראנס ייצא לדרך בעיר הגרמנית דיסלדורף ב-1 ביולי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully