וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "היום הבינו באיגוד השחייה בפעם הראשונה עם מי אני מתמודד"

9.5.2017 / 16:14

הפגישה בין השחיין, איגוד השחייה ומועדונו הפועל ירושלים הסתיימה בפיצוץ. נבו הוסיף: "הם רצו להחזיר את הגלגל לאחור ולסיים את הסאגה בלי לשלם לי דבר. איך אני יכול להסכים לזה?"

השחיין גל נבו. יוסי ציפקיס
"הורי הילדים והנערים צריכים להציל את הילדים שלהם מהאגודה הזו". גל נבו/יוסי ציפקיס

"הייתי מוכן לוותר על הרבה מאוד כסף כדי לסיים את הסיפור הזה", כך אמר היום (שלישי) גל נבו בתום שלוש שעות של פגישה משולשת עם איגוד השחייה ומועדונו הפועל ירושלים. הפגישה הסתיימה בפיצוץ ונבו חוזר כעת למאבק המשפטי מול הפועל ירושלים ולבוררות שהוא מנהל באמצעות האיגוד כדי להשתחרר מהאגודה.

"היום הבינו באיגוד השחייה בפעם הראשונה עם מי אני מתמודד", אמר נבו. "הפועל ירושלים באו לפגישה והציעו שאקבל את השחרור בתנאי שאוותר על כל הכספים והתביעות בגין תשעה חודשים של הלנת שכר. הסכמתי לוותר על כמעט מחצית מהחובות כדי לסיים את זה אבל הם רצו להחזיר את הגלגל אחורה לחודש ספטמבר ולסיים את הסאגה בלי לשלם לי דבר. איך אני יכול להסכים לזה?".

נבו מתכוון לכתוב כעת מכתב להורי השחיינים הצעירים של אגודת הפועל ירושלים. "הורי הילדים והנערים צריכים להציל את הילדים שלהם ממי שמנהל את האגודה הזו. אני חושש שבגלל ההתעקשות שלהם, הפועל ירושלים תתפרק מעצמה כי לא יהיה לה את הכסף לשלם לי את כל מה שהם חייבים לי. את הכרטיס שלי אני בטוח שאשיג בקרוב באמצעות מוסד הבוררות של האיגוד והבעיה שלהם תהיה שהם יצטרכו לשלם לי דרך בית המשפט את כל הכסף".

עוד בנושא:

פיצוץ בניסיון הגישור בין גל נבו להפועל ירושלים: "חבל שהשחייה הישראלית תיפגע"
גל נבו: "הפועל ירושלים דורכת על הזכויות שלי, זו עבדות"

  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully