וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי לואיס פיגו ודווייט יורק: קרלס פויול נחת בישראל

בלם העבר האגדי של ברצלונה הגיע כדי לקחת חלק בפעילות השיווקית של חברת היינקן, במהלכה הוא יצפה במשחק חצי גמר ליגת האלופות בסלון ביתו של אוהד ישראל

שוקה כהן

אתמול בשעות הערב נחת בארץ קפטן ברצלונה לשעבר קרלס פויול. הבלם האגדי הגיע כדי לקחת חלק בפעילות השיווקית של חברת היינקן בישראל במהלכה הוא יצפה במשחק ליגת האלופות בסלון ביתו של אוהד ישראלי. מי שקיבלה את פניו בטרקלין מצדה היתה סמדר דורי, מנהלת תחום היינקן בישראל. את פויול קיבלו גם עשרות אוהדי ברצלונה שחיכו לו בסבלנות ושרו את שירי המועדון. למרות העייפות מהטיסה חתם והצטלם פויול עם כולם ודאג לא לקפח אף אחד. בדרך למלון בתל אביב עצרו בנווה צדק לארוחת ערב מאוחרת במסעדת "מקום של בשר" אליו הצטרפו יואש בן אליעזר משנה למנכ"ל טמפו ויוסי שחר סמנכ"ל המכירות של טמפו.

ביקורו של פויול בארץ נערך לקראת משחק חצי גמר ליגת האלופות שיתקיים היום בערב. "היינקן", מותג בירת הפרימיום המוביל בישראל ובעולם ונותן החסות הראשי של ליגת האלופות, יוזם פעילות שיווקית תחת השם "Prepare The Match" במהלכה נחת בארץ הקפטן של ברצלונה בעבר, קרלס פויול. פויול יעזוב ברביעי בבוקר ובמהלך שהייתו יגיע כוכב הכדורגל לביתו של אחד מאוהדי הליגה הטובה בעולם – ליגת האלופות, על מנת לצפות יחד איתו וחבריו במשחק חצי גמר ליגת האלופות.

קרלס פויול. שוקה כהן
התקבל על ידי אוהדי ברצלונה. פויול/שוקה כהן

כזכור, לאחר שהודיע רוברטו קרלוס על ביטול בדקה התשעים ובתום מאמצים בלתי נלאים של הרגע האחרון, הצליחו אנשי היינקן בישראל, להנחית במקומו אגדת כדורגל בסדר גודל של קרלס פויול.

קרלס פויול, בשל גופו החסון ושערו הארוך והמתולתל, הוא מכונה "טרזן". במשך תקופה של 15 שנים הופיע פויול במדי ברצלונה ב-593 משחקים רשמיים, מה שהופך אותו לשחקן עם מספר ההופעות השלישי בגודלו במדי הקבוצה. עם הקבוצה הוא זכה ב-6 אליפויות ספרד וב-3 גביעי ליגת האלופות. במדי נבחרת ספרד, עמה הגיע ל-100 הופעות, היה שותף לזכייתה השנייה ביורו 2008 והראשונה במונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully