וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולי מונטארי: "עברתי גיהנום, התייחסו אליי כמו אל פושע"

קשרה שחום העור של פסקארה התייחס לתקרית שבה נטש את המגרש בשל קריאות גזעניות: אם הייתי חווה זאת שוב, הייתי פועל אותו דבר. פיפ"א ואופ"א לא עושים מספיק כדי להילחם בתופעה הזו"

שחקן פסקארה סולי מונטארי. טוויטר, צילום מסך
מונטארי עונה לאוהדי קליארי/צילום מסך, טוויטר

תופעת הגזענות שגולשת גם למגרשי הספורט ממשיכה להעסיק את ראשי הכדורגל ואחד מהקורבנות האחרונים של התופעה המכוערת הזו היה סולי מונטארי, קשרה הגנאי של קבוצת פסקארה מתחתית הסרייה א'. מונטארי, 32, הורחק אחרי שעזב את המגרש בטענה שהוא ספג קריאות גזעניות מאוהדי קליארי היריבה לאורך כל המשחק.

בראיון שערך ל-BBC, הקשר ששיחק בעבר גם בפורטסמות' טוען ש"הגזענות נמצאת בכל מקום וגם הולכת ומחמירה". "עברתי גיהנום, התייחסו אליי כמו אל פושע", הוסיף מונטארי, "עזבתי את המגרש בגלל שהרגשתי שזה לא נכון עבורי להיות במגרש בזמן שאני מושפל וסופג קריאות גזעניות".

שחקן יובנטוס מהדי בנעטיה חוגג. רויטרס
קורבן נוסף לגזענות/רויטרס

אגב, ההרחקה של מונטארי מאותו משחק בוטלה אחרי שההתאחדות האיטלקית עברה שוב על המקרה הזה. מונטארי מצידו לא הביע חרטה על המחראה שלו ואמר: "אם הייתי חווה את זה שוב היום, מחר או במשחק הבא, הייתי יורד שוב מהמגרש ואני ממליץ גם לאחרים לעשות את זה".

אגב, רק לאחרונה נרשמה תקרית גזענית נוספת באיטליה באדיבותה של הטלוויזיה האיטלקית. אחד מערוצי הספורט במדינה ראיין את בלם יובנטוס מהדי בנעטיה לאחר ה-1:1 בדרבי מול טורינו, כשבמהלך הראיון אחד הטכנאים זרק לעברו של השחקן: "מה לעזאזל אתה אומר, מרוקאי מסריח?".

סולי מונטארי תקף את ראשי פיפ"א ואופ"א וטען שהם לא עושים מספיק כדי להילחם בתופעה: "אכפת להם רק ממה שהם רוצים שיהיה אכפת להם. אם הם רוצים להילחם בגזענות הם צריכים לטפל בתופעה לעומק. אבל אין להם מה להגיד על זה. אותי הנשיא החדש אינפנטינו יעשה משהו בקשר לכך, אני רוצה שהוא יילחם בתופעה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully