וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין עוקץ את קליבלנד, ווסטברוק ודוראנט חזרו לדבר

שחקן גולדן סטייט סיפק טריפל דאבל מול יוטה ואמר על הקאבס: "במשחקים שלהם רק צד אחד משחק טוב". פרקינס טוען שהיריבים הגדולים השלימו, כוכבי העבר של בוסטון ערכו איחוד ללא ריי אלן

שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. AP
השומר הטוב בליגה. גרין/AP

גולדן סטייט העפילה הלילה (בין שני לשלישי) לגמר המערב ושמרה על מאזן מושלם של 0:8 במהלך הפלייאוף - דבר שלא עשתה מעולם. הסיפור היה גמור כבר ברבע הראשון, כשהווריירס נשענו על יכולת נהדרת של סטפן קרי וקליי תומפסון, טסו ל-17:39, ולא הביטו לאחור.

"יש לנו המון כישרון, אנחנו לא יודעים מי הולך להצטיין מדי ערב", אמר קרי, שסיים עם 30 נקודות ו-7 אסיסטים. "אנחנו מנסים להניע את הכדור, ליצור זריקות פנויות אחד עבור השני וכשזה קרה, הרבה דברים טובים קורים. יש לנו משהו טוב פה, אנחנו משחקים היטב בשני צידי המגרש ומחכים לסיבוב הבא".

קווין דוראנט, שהוסיף 18 נקודות, החמיא לדריימונד גרין, שקבע את הטריפל דאבל השלישי בקריירה בפלייאוף: "יש לנו את השומר הטוב בליגה. אי אפשר לעשות מולו כלום. אצלנו הכל מתחיל בהגנה, וזה מתחיל איתו".

גרין עצמו ניצל את ההזדמנות כדי לשלוח עקיצה לקבוצה הנוספת שנמצאת במאזן 0:8 בפלייאוף - קליבלנד. "אני חושב שאנחנו נאלצנו לעבוד קשה יותר", אמר. "ראיתי סן אנטוניו-יוסטון וראיתי כדורסל טוב. כשאתה רואה את קליבלנד משחקת, אתה רואה רק צד אחד משחק כדורסל טוב".

יוטה, שסיימה פלייאוף חיובי מבחינתה והגיעה לסיבוב השני לראשונה מאז 2010, מביטה קדימה. "זה היה מסע ייחודי", אמר מאמנה קווין סניידר. "מה שקרה, קרה. קרעו אותנו הלילה. הלוואי שהיינו מתחילים טוב יותר".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. AP
משהו טוב קורה. סטף/AP

גיבורי האליפות של בוסטון ב-2008 התאחדו במסגרת תכנית של TNT הלילה - כל הגיבורים מלבד ריי אלן, שלא הוזמן וזכה לחלוק את האולפן עם קווין גארנט, פול פירס, רייג'ון רונדו, קנדריק פרקינס וגלן דייויס. החבורה דיברה בגלוי על היחסים עם אחד הקלעים הטובים בכל הזמנים, שבחר לעזוב את הסלטיקס ליריבה הגדולה ממאמי. "זה לא מה שריי עשה, זו הדרך בה הוא עשה זאת", אמר פרקינס. "יצרנו משפחה, בכינו ביחד. אני חושב שהוא היה יכול לפעול בצורה אחרת. אני לא חושב שמישהו מאיתנו צריך לשבור את הקרח, ריי הוא זה שצריך לעשות את זה".

פירס הוסיף: "נפגעתי מהצורה בה זה קרה. אם כל אחד אחר מאיתנו היה עוזב הוא היה אומר את זה לאחרים. ריי אפילו לא הזהיר אותנו. זה היה טוב יותר אם הוא היה מדבר איתנו. לא דיברנו איתו כבר כמה שנים".

גארנט טען: "כולם שואלים אותנו אייפה ריי. אנשים לא מבינים שאלה החיים האמיתיים עבורנו. המצב עם ריי מאוד רגיש. כשדיברנו על האיחוד הזה, דיברנו על חבר'ה שהיו נאמנים. כשריי עזב למיאמי, הוא עבר הלאה, הוא הלך לרדוף אחרי עוד טבעת והשיג אותה, כל הכבוד".

ורק רונדו, שהיה ידוע ביחסיו הקרירים עם אלן עוד כאשר השניים שיתפו פעולה, שתק במהלך כל הקטע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פרקינס, אגב, דיבר במהלך התכנית גם על היחסיו של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק וטען: "ניסיתי לגרום להם לחזור לדבר. בלילה בו ווסטברוק שבר את השיא שלחתי הודעה לדוראנט. הוא ענה לי - היי, אני וראס דיברנו אתמול והיה נחמד. התקשורת לא ידעה על זה, אבל הם חזרו לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully