וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדריאן בנקס התנצל ויעמוד לוועדת משמעת

9.5.2017 / 16:17

הגארד שסירב להיכנס למשחק נגד הפועל ירושלים גרם לזעם בתוך המועדון: "הוא אנוכי, ילדותי וחושב שהכל מגיע לו". המתאזרח כנראה לא ימשיך בעונה הבאה, גם במחיר איבוד התמיכה הכספית של חמו. הקבוצה נקנסה ב-46 אלף שקל בשל זריקת המצתים נגד מכבי ראשון לציון

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) הפסד שישי ברציפות, הפעם 93:80 על ידי הפועל ירושלים בחוץ. למרות המשבר המקצועי העמוק, בקבוצה עסקו בעיקר בתקרית עם אדריאן בנקס. במהלך הרבע השני נקרא הגארד לעלות למגרש, אבל סירב. בתחילת המחצית השנייה, לאחר שהבהיר שהוא לא מתכוון לשחק יותר, בנקס נשלח לאוטובוס של הקבוצה ולא חזר לאולם. יש לציין שכבר במהלך המשחק הקודם נגד גלבוע/גליל הביע בנקס את מורת רוחו, וירד מיד לחדר ההלבשה.

בנקס התנצל היום בפני הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה ויעמוד לוועדת משמעת בימים הקרובים. השחקן צפוי לספוג קנס כספי גבוה ואולי גם השעיה עד סיום העונה. אחת הבעיות היא ששכרו של בנקס, כ-170 אלף דולר לעונה, משולם במלואו על ידי חמו, איש העסקים היהודי-אמריקאי, דייויד קולברן. השנה האדומים גם קיבלו תרומה נוספת של 120 אלף דולר מקולברן, אך הוא הצליח להרגיז אנשים רבים במועדון כשלאורך העונה העיר למאמנים וחברי הנהלה בנוגע לדקות המשחק של בנקס. ההערכות הן שהגארד לא יישאר בעונה הבאה, גם במחיר איבוד התמיכה הכספית של קולברן.

"מה שמעניין את אדריאן בנקס זה קודם כל אדריאן בנקס ושהוא לא יספר שטויות על מקצוענות", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "איפה נשמע ששחקן נוטש את הספסל בגלל שהוא לא מקבל דקות משחק, או בגלל שמארק ליונס לא מוסר לו כדורים. מה זה השטויות האלה? זה הדבר הכי רחוק שיש בעולם ממקצוענות. בנקס אמנם לא נחשב לשחקן בעייתי, אבל הקבוצות שלו לא מצליחות, ולא סתם. הוא אנוכי, ילדותי וחושב שהכול מגיע לו".

למרות ההפסד השישי ברציפות, הפועל תל אביב שמרה על סיכוי לעלות לרבע גמר הפלייאוף. האדומים יצטרכו לנצח בשני מחזורי הסיום את מכבי אשדוד בבית ומכבי חיפה בחוץ, ולקוות שהירוקים יפסידו במקביל גם להפועל ירושלים. כמו כן הפועל צריכה שגלבוע/גליל תפסיד במשחקים שלה נגד מכבי תל אביב והפועל חולון. אם גלבוע/גליל תנצח משחק אחד, הקבוצה של רועי חגאי תהיה חייבת לנצח את מכבי חיפה ביותר מ-20 הפרש.

אם הצרות על הפרקט לא הספיקו, הרי שהקבוצה נקנסה היום ב-46 אלף שקל בפועל ובסום זהה על תנאי, כמו גם במשחק רדיוס אחד על תנאי במרחק של 100 ק"מ למשך שנתיים, זאת לאחר שאוהדיה השליכו מצתים לפרקט במהלך המשחק מול מכבי ראשון לציון.

עדכון ראשון: 8:25

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הפסידה להפועל ירושלים 93:80
אדריאן בנקס: "אני מקצוען, קשה לי כשאני מרגיש שלא מכבדים אותי"

שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. אדריאן הרבשטיין
יעזוב בסוף העונה? בנקס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully