וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קוויאר למכבי פתח תקוה: לא אפרוש. שוקל להישאר בקבוצה

9.5.2017 / 7:57

הבלם ששקל לחזור לספרד יישאר עונה נוספת? במועדון יחזיקו אצבעות למכבי תל אביב בגביע: "עונה גדולה כזאת חייבת להסתיים עם כרטיס לאירופה". פניה לקרית שמונה לגבי אופיר קריאף

קובי רפואה מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
אחרי עונה כזו מגיע לו אירופה. רפואה/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה הבטיחה אתמול מעשית את המקום הרביעי. הקבוצה של קובי רפואה, ששמה לה למטרה לסיים בפלייאוף העליון העונה, תחזיק כעת אצבעות למכבי תל אביב בגמר הגביע, וכך תוכל לקבל את הכרטיס לאירופה. "לא ריאלי לדבר על מקום שלישי כרגע. ההפרש אמנם ארבע נקודות מבית"ר, אבל הפרש השערים שלהם טוב יותר. התוצאות בפלייאוף לא יוכלו להרוס את הרושם הטוב מהעונה הזאת. קובי (רפואה) רשם עונה מצוינת והוא ימשיך בעונה הבאה. עונה גדולה כזאת חייבת להסתיים עם כרטיס לאירופה".

רפואה אמור לחתום בימים הקרובים באופן רשמי על חוזה לשנתיים. במועדון לא אהבו את העובדה שאליסון דוס סנטוס יצא בשלב מוקדם של המשחק. הבלם אמנם לא התאמן באופן רצוף השבוע, אבל במועדון אמרו כי "הראש שלו כבר במקום אחר".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1
יוסי אבוקסיס חתם לשנתיים כמאמן בני יהודה

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול קרלוס קוויאר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
תשובה סופית מיד בסיום העונה. קוויאר אתמול בבאר שבע/ברני ארדוב

לפני המשחק שוחחו במועדון שוב עם הבלם קרלוס קוויאר. הבלם הסביר מסר כי הוא לא מתכוון לפרוש מכדורגל והוסיף כי הוא שוקל להישאר בקבוצה. תשובה סופית בעניין צפויה להתקבל מיד לאחר סיום העונה הסדירה.

מיחאי רומן נכנס אתמול כמחליף בגלל פציעות אך ייתכן מאוד שלא ישחק יותר העונה ויעזוב בסיומה, כשבמועדון מעדיפים לתת את הקרדיט לתאי בריבו הצעיר, שלאחרונה סיכם על חוזה ארוך טווח. מלבד רומאריו פירס אף זר עדיין לא הבטיח את הישארותו בעונה הבאה. במועדון פנו לקריית שמונה לגבי אופיר קריאף וייתכן שיצטרף בקיץ.

"אמרו שהתגוננו. אז נכון, באר שבע החזיקה יותר בכדור, אבל בעטנו 10 פעמים לעבר השער, יותר מהם", סיכמו בקבוצה. "זה לא פשוט להוציא נקודה בטרנר, בטח כשכל כך הרבה שחקנים פצועים". גיא מלמד עדיין פצוע ורק ביום חמישי יתברר מתי יחזור לפעילות מלאה. ייתכן שיחמיץ את המשחק הבא מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:15, במושבה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully