וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס חתם לשנתיים כמאמן המועדון

הזהובים הודיעו רשמית על מינויו של המאמן, שעוזב את בני סכנין אחרי שנתיים מוצלחות בהן העפיל פעמיים ברציפות לפלייאוף העליון. על הסיכום של אבוקסיס בבני יהודה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

- יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חוזר לזהובים. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בני יהודה הודיעה הערב (שני) על מינויו של יוסי אבוקסיס כמאמן המועדון. אבוקסיס, שעוזב את בני סכנין אחרי שנתיים מוצלחות בהן העפיל פעמיים ברציפות לפלייאוף העליון, חתם על חוזה לשנתיים וישוב לקדנציה שלישית אצל הזהובים. בני יהודה העפילה העונה לגמר גביע המדינה, שם תפגוש את מכבי תל אביב, אך בליגה היא כשלה ונתקעה בתחתית הטבלה, כאשר רק ביום שבת הבטיחה את הישארותה. המאמן ניסן יחזקאל התפטר לאחר המחזור שעבר.

לאחר פרישתו ממשחק ב-2007, אבוקסיס החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב. בארבע השנים המשותפות שלהם, הם זכו עם האדומים בדאבל, השתתפו בליגת האלופות וזכו בגביע נוסף. ב-2011 קיבל את משרת האימון הראשי הראשונה בקריירה שלו, והצטרף לבני יהודה שם אימן במשך עונה אחת. בעונה לאחר מכן, במקביל לתפקידו החדש כעוזרו של גוטמן בנבחרת, מונה ופוטר מהפועל תל אביב. התחנה הבאה שוב הייתה בני יהודה, ירד איתה ליגה והחזיר אותה לליגת העל. לאחר מכן, ובעונה וחצי האחרונות, אימן באופן מוצלח למדי את בני סכנין.

עוד בנושא:

לפרסום הראשון על הסיכום של אבוקסיס בבני יהודה
בני יהודה: המו"מ עם יוסי אבוקסיס קרוב לסיום

בני יהודה מברכת את יוסי אבוקסיס שמונה למאמן הקבוצה. אתר בני יהודה, אתר רשמי
בני יהודה מברכת את יוסי אבוקסיס שמונה למאמן הקבוצה/אתר רשמי, אתר בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully