וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: המו"מ עם יוסי אבוקסיס קרוב לסיום, גורדנה: "רוצה להישאר"

למרות ההעפלה לגמר הגביע וההבטחה והניצחונות בליגה, במועדון נערכים לקיץ עמוס: "זה לא שאין הערכה לשום וניסן, אבל יש אנשים במועדון שחושבים שעם יוסי אפשר להגיע לפלייאוף עליון"

המנהל המקצועי של בני יהודה יצחק שום. מגד גוזני
יעזוב למרות ההצלחה? יצחק שום/מגד גוזני

נראה ששבוע כמעט מושלם עבר על בני יהודה שהעפילה ביום שלישי לגמר הגביע וכמעט הבטיחה סופית את ההישארות בליגה בעונה הבאה אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא. בקבוצה מעריכים כי אפילו נקודה מול אשקלון במחזור הבא תספיק כדי לפנטז על גביע היסטורי מול הצהובים. עם זאת, במועדון עדיין נערכים לגל עזיבות בעונה הבאה. נדמה שלמרות ההישגים, בהנהלת הקבוצה עדיין רוצים לראות יוסי אבוקסיס בעונה הבאה על הקווים והמשא ומתן בין הצדדים קרוב לסיום. "זה לא שאין ההערכה למה שיחזקאל ושום עשו, אבל כרגע יש אנשים במועדון שחושבים שעם יוסי בעונה הבאה אפשר להגיע לפלייאוף עליון", אמר מקורב להנהלה. "ברור שאם תהיה זכייה בגביע יחשבו שם מחדש על הדברים".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
בבני יהודה ממשיכים לפנטז עליו. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

מעבר לצוות המקצועי, יש לא מעט שחקנים שעדיין מעוניינים לעזוב את המועדון בעונה הבאה ולא משנה מי יהיה על הקווים בשכונה הוא יצטרך ככל הנראה להרכיב סגל כמעט חדש לקבוצה. לעומת זאת, מי שכן נראה שמצא בית חדש הוא רועי גורדנה שפורח מחדש במדים הכתומים: "אפשר להגיד שתפסתי תפקיד של מנהיג בקבוצה יחד עם מספר שחקנים. אני עשר שנים בליגת העל ויש לי את הניסיון ואיפה שאפשר לעזור, אם זה לכוון ולדבר אני עושה. אני משתדל לעשות את העבודה הכי טוב שאפשר ולעזור לקבוצה. מאוד כיף לי בקבוצה הזו. אני בסוף השנה הופך להיות שחקן חופשי ונצטרך לראות איך הדברים יתפתחו. אני רוצה להישאר כאן".

על הבטחת המקום בליגת העל הוסיף הקשר: "נצטרך עוד נקודה אחת כדי להבטיח את ההישארות במאה אחוז. עשינו צעד מאוד משמעותי, השגנו שלוש נקודות מאוד חשובות, נראינו טוב ועכשיו אפשר לצאת לפגרה בראש שקט. לא הייתה אופוריה גדולה אחרי ההעפלה לגמר הגביע, לא היינו שאננים וראו את זה על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully