וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוריאן קליין נחת בישראל, צפוי לחתום במכבי חיפה

9.5.2017 / 7:55

מגן שטוטגרט, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, סיכם את רוב התנאים לשנתיים. גם עסקת דוס סנטוס תיסגר בקרוב. בעיות עם דוידזאדה, מעקב אחר קינדה, קינן לא סובל מקרע ולא יזדקק לניתוח

מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה, פלוריאן קליין, נחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל, אחרי שסיכם את רוב התנאים לשנתיים. במועדון מעריכים כי גם עסקת דוס סנטוס תיחתם בקרוב. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, אמורים להוות את השלד של חוליית ההגנה שתשתנה כמעט לחלוטין בעונה הבאה. קליין אמור להגיע לסיור באיצטדיון בחיפה ומאוחר יותר ייפגש עם הנהלת הקבוצה במטרה לסגור את פרטי ההעברה. יש לציין כי הדבר נעשה באישור של המועמדים הבכירים לתפקיד המנהל המקצועי. במכבי חיפה טוענים כי ישנם מספר מועמדים ועדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. כך או כך, כרגע אין כוונה להיפרד מגיא לוזון. המאמן מחזיק בסעיף יציאה חד צדדי, המאפשר לו לעזוב את המשרה תמורת פיצוי, אך לא מאפשר למועדון להשתחרר מהחוזה.

עוד נודע, כי המועמד המרכזי לתפקיד המנהל הספורטיבי עד כה היה בראוליו ואסקס, המנהל המקצועי של ויאדוליד, שיעשה דרכו לאוסאסונה. הסיבה, לגבי גורמים במועדון: הספרדי אינו שולט בשפה האנגלית. ברשימה כרגע נמצאים מספר מועמדים, בהם שני אנשי מקצוע מפורטוגל ושניים מספרד. רמון פלאנס הוא אחד מהמועמדים המובילים.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונה על מועמדותו של פלוריאן קליין

שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
בדרך לחתימה בחיפה. פלוריאן קליין/GettyImages

ומה בנוגע לרכש בעונה הבאה? במועדון אישרו אתמול את מועמדותו של קשר קייסריספור הטורקית, סמבה סו. הקשר ממאלי בן ה-28 יהיה חופשי בתום העונה ולוזון רוצה אותו, אך עד להגעת המנהל הספורטיבי הוחלט להקפיא את המגעים עם שחקנים, מה גם שייתכן שבמידה ועסקאות דוס סנטוס וקליין אכן ייחתמו, המנהל הספורטיבי ירצה להיות אמון על החתמת הזרים האחרים. במקביל, ישנן בעיות במשא ומתן עם אופיר דוידזאדה. משיחות שהתקיימו בימים האחרונים אפשר להסיק כי השחקן נוטה לשחק במכבי תל אביב. לאור פציעת מאור בוזגלו, במועדון ינסו להחזיר את ליאור רפאלוב ("עסקה מסובכת, הכל תלוי במידת הרצון שלו לחזור", אמרו), כשעומרי אלטמן צפוי להגיע לפגישה תוך שבועיים במטרה לסכם.

עומרי בן הרוש עשוי שחקנה של מכבי תלי אביב להגיע כבלם. במועדון, מתברר, מנהלים בשבועות האחרונים מעקב אחר גדי קינדה מאשדוד. אם יוחלט למכור את השחקן בקיץ, במועדון יבדקו את האפשרות לצרפו. בנוסף, אוהד לויטה אמור לחתום בקרוב על החוזה לשנתיים, אחרי שסיכם את רוב הפרטים. לוזון רוצה שהשוער יישאר. אחרי הפציעה הקשה שעבר, במועדון טוענים כי התחרות על אפודת השוער הראשון תתחדש בקיץ. הבוקר עבר הבלם דקל קינן בדיקת MRI ממנה עולה כי השחקן סובל מדלקת בחלק הפנימי של הברך ואין צורך בהתערבות כירורגית. קינן יעבור טיפולי פיזיותרפיה במהלך 10 הימים הקרובים.

ובינתיים, היום נודע כי מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה. הסיבה: השלכת כוס שתייה לעבר המגרש במהלך ההפסד 2:0 למכבי תל אביב ביום ראשון האחרון.

שחקן נבחרת ישראל ליאור רפאלוב. יוסי ציפקיס
בחיפה עדיין מפנטזים עליו. ליאור רפאלוב/יוסי ציפקיס

ומה בנוגע לרכש בעונה הבאה? במועדון אישרו אתמול את מועמדותו של קשר קייסריספור הטורקית, סמבה סו. הקשר ממאלי בן ה-28 יהיה חופשי בתום העונה ולוזון רוצה אותו, אך עד להגעת המנהל הספורטיבי הוחלט להקפיא את המגעים עם שחקנים, מה גם שייתכן שבמידה ועסקאות דוס סנטוס וקליין אכן ייחתמו, המנהל הספורטיבי ירצה להיות אמון על החתמת הזרים האחרים. במקביל, ישנן בעיות במשא ומתן עם אופיר דוידזאדה. משיחות שהתקיימו בימים האחרונים אפשר להסיק כי השחקן נוטה לשחק במכבי תל אביב.

לאור פציעת מאור בוזגלו, במועדון ינסו להחזיר את ליאור רפאלוב ("עסקה מסובכת, הכל תלוי במידת הרצון שלו לחזור", אמרו), כשעומרי אלטמן צפוי להגיע לפגישה תוך שבועיים במטרה לסכם. עומרי בן הרוש עשוי להגיע כבלם. במועדון, מתברר, מנהלים בשבועות האחרונים מעקב אחר גדי קינדה מאשדוד. אם יוחלט למכור את השחקן בקיץ, במועדון יבדקו את האפשרות לצרפו.

בנוסף, אוהד לויטה אמור לחתום בקרוב על החוזה לשנתיים, אחרי שסיכם את רוב הפרטים. לוזון רוצה שהשוער יישאר. אחרי הפציעה הקשה שעבר, במועדון טוענים כי התחרות על אפודת השוער הראשון תתחדש בקיץ. הבדיקה של דקל קינן תתקיים היום ואז יתברר כמה זמן ייעדר. במועדון לא פוסלים אפשרות להחזיר את עאיד חבשי.

הבוקר עבר הבלם דקל קינן בדיקת MRI ממנה עולה כי השחקן סובל מדלקת בחלק הפנימי של הברך ואין צורך בהתערבות כירורגית . קינן יעבור טיפולי פיזיותרפיה במהלך 10 הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully