וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פלוריאן קליין מועמד, ציפייה לשיפור אצל ואצק ועזמי

28.3.2017 / 16:55

הירוקים רוצים להחתים מגן ימני זר, שחקן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה עשוי להגיע. במועדון דוחים את ההחלטה לגבי הצ'כי שנמצא בתקופה לא טובה ותוהים האם הנורבגי מסוגל לשדרג את הסגל

עריכה: מתן חדד

במכבי חיפה מצפים לשיפור מיידי ביכולת של פיטים עזמי וקמיל ואצק. האחרון נמצא בירידה מסוימת בכושרו לאחרונה ולמרות הנטייה להשאירו בקבוצה בעונה הבאה, הירוקים דוחים את ההחלטה למחזורים הבאים. ואצק יפתח בהרכב מול בית"ר ירושלים, ומדובר במבחן גדול עבורו לקראת ההחלטה הסופית. לגבי עזמי, השחקן חזר אתמול לאימונים אחרי פציעה, ולמרות שהרשים באימונים הראשונים שלו בקבוצה והעובדה שגיא לוזון מרוצה מהמאמץ שמשקיע, במועדון עדיין לא בטוחים שזה הזר שישדרג את הקבוצה.

עוד בנושא:
סאן מנחם חזר לאימוני מכבי חיפה, אלירן עטר חולה
מכבי חיפה ומכבי תל אביב שוקלות: מניעת הגעה של אוהדי היריבה למשחקי חוץ
מכבי חיפה תיפגש עם דקל קינן, יחתום לעונה נוספת ואחרונה במועדון?

שחקן בית"ר ירושלים חן עזרא מול שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק. ברני ארדוב
מבחן גדול מול בית"ר. קמיל ואצק, משמאל/ברני ארדוב

מארק ואליינטה יעזוב ככל הנראה בקיץ. גארי קגלמאכר יעבור לעמדת הבלם אחרי שבמועדון החליטו להחתים מגן ימני זר. בימים האחרונים החלו מגעים עם מספר שחקנים בניסיון לסגור עם אחד מהם לפני סיום העונה, כאשר אחד המועמדים הוא פלוריאן קליין, מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה בן ה-30, ששיחק עם נבחרתו ביורו ומסיים חוזה בקבוצה מהליגה הגרמנית השנייה בעוד שלושה חודשים. עומרי אלטמן ייפגש עם ראשי המועדון וצפוי לחתום לארבע שנים אם עד סיום העונה לא ימצא קבוצה בחו"ל.

הפגישה בין טור כריסטיאן קרלסן ליעקב שחר, שהייתה אמורה להיערך במהלך הפגרה, נדחתה בשל סיבות טכניות. קרלסן טס לחו"ל ויחזור בימים הקרובים ואז השניים ייפגשו וצפויים להכריז על פרידה.

אלירן עטר שב לאימונים מלאים, כך שלרשות גיא לוזון צפוי לעמוד סגל מלא בשבת מול בית"ר ירושלים. גם עומר דמארי התאמן, בעוד יניב בריק הסתפק באימן קל ומחר צפוי להשלים אימון מלא כדי לפתוח לצד ואצק ואניס אלושי בשבת. גילי ורמוט ושחקן כנף נוסף, ניקיטה רוקאביציה או עמית זנטי, יפתחו מתחת לחלוץ.

(עדכון ראשון: 09:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
ילבש ירוק? פלוריאן קליין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully