וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט עלתה לגמר המערב אחרי 95:121 בחוץ על יוטה ג'אז

אלופת המערב השלימה סוויפ על הג'אז ו-0:8 בפלייאוף. דריימונד גרין רשם טריפל דאבל שלישי בקריירה בפלייאוף עם 17 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, סטף קרי הוביל עם 30 ו-7 אסיסטים

סטף קרי גולדן סטייט. AP
לא כוחות. סטף קרי בדרך לעוד סל/AP

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה עם משחק אחד שבו גולדן סטייט ווריירס סגנית האלופה השלימה סוויפ מרשים ועלתה לגמר המערב אחרי שהביסה בחוץ את יוטה ג'אז 95:121. המשחק הזה התחיל ונגמר כבר ברבע הראשון שבו דוראנט, קרי וחבריהם מחצו את יוטה עם 17:39. יוטה הצליחה לצמק ברבע השני ולהקטין לשמונה הפרש ברבע השלישי, אך גולדן סטייט פתחה מבערים ברבע האחרון ועלתה לגמר המערב, שבו היא תפגוש את יוסטון או סן אנטוניו.

דריימונד גרין גולדן סטייט מול גורדון הייוורד יוטה. AP
טריפל דאבל 22 בקריירה. דריימונד גרין מול גורדון הייוורד/AP

דריימונד גרין רשם את הטריפל דאבל השלישי בקריירה שלו בפלייאוף וה-22 בקריירה עם 17 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים כשהוא מוסיף גם שתי חטיפות. סטף קרי הוליך את המנצחים עם 30 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים כשקווין דוראנט מוסיף 18 וקליי תומפסון משלים את הרביעייה המפחידה עם 21 נקודות. ביוטה היה זה כרגיל גורדון הייוורד שהצטיין עם 25 נקודות (4 מ-7 משלוש) אך קיבל מעט מדי עזרה למרות 18 נקודות של שלווין מאק המחליף של ג'ורג' היל הפצוע. גולדן, בדיוק כמו קליבלנד מעפילה לגמר האיזורי עם מאזן מושלם של 0:8 וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה של ה-NBA שדבר כזה קורה, רק כדי להמחיש עד כמה האלופה וסגניתה דומיננטיות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully