וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן: קלמנס פריץ הודיע על פרישה בגיל 36

קפטן הירוקים, שזכה עם הקבוצה בגביע בעבר, הודיע שיתלה את הנעליים בתום העונה אחרי 11 שנה במועדון ושש כקפטן. "היה כבוד גדול בשבילי לשחק כאן", אמר השחקן שרשם 22 הופעות בנבחרת גרמניה

קלמנס פריץ שחקן ורדר ברמן. GettyImages
נפרד סופית. פריץ/GettyImages

קפטן ורדר ברמן קלמנס פריץ הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל בתום העונה. המגן הימני בן ה-36 משחק אצל הירוקים מאז 2006 ורשם שם 368 הופעות (מאז 2011 כקפטן), אז הגיע מבאייר לברקוזן. כמו כן, פריץ רשם 22 הופעות בנבחרת גרמניה - כולל שמונה במוקדמות יורו 2008 אז גם כבש את שני השערים שלו במדים הלאומיים. פריץ רשם עם ברמן 25 הופעות בליגת האלופות ובגביע. פריץ הגיע עם ברמן אל המקום השני ב-2007/8, זכה עם הקבוצה בגביע ב-2008/9 והגיע איתה לגמר גביע אופ"א ב-2008/9. כמו כן, הוא היה חלק מנבחרת גרמניה שהגיעה לגמר היורו ב-2008.

"ניצלתי את הזמן מאז הפציעה לחשוב רבות על העתיד שלי ולהקשיב לגוף שלי", אמר פריץ שסבל לאחרונה מפתיעה ולמרות זאת שיחק ב-18 משחקים העונה, "לרוע המזל, עדיין יש לי הרבה בעיות עם הקרסול ולכן לא אוכל להמשיך בקריירה המקצוענית שלי ב-100% אחרי הקיץ הנוכחי. העובדה שהקבוצה התייצבה לאחרונה והלכה בכיוון הנכון, מאפשרת לי לקבל את ההחלטה הזו במצפון נקי. תמיד היה כבוד גדול בשבילי ללבוש את החולצה עם היהלום של ורדר".

המנהל הספורטיבי של ברמן פרנק באומן אמר: "בשנים האחרונות, קלמנס פריץ שיחק תפקיד משמעותי בקבוצה על הדשא והיה דמות שזוהתה מאוד עם ורדר. לכן אנחנו מצטערים על ההחלטה שלו. אנחנו נמשיך לעבוד עם קלמנס וניעזר בניסיון, בתשוקה ובידע שלו. נודיע על התפקיד החדש שלו בחודשים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully