וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס - מונאקו: פאולו דיבאלה צפוי להיות כשיר לגומלין

הקשר הארגנטינאי, שנפגע בדרבי בשבת, סובל רק מהתכווצויות ואמור לשחק לצד גיבור המפגש הראשון היגואין. הגברת הזקנה, שמובילה 0:2, תנסה לעלות לגמר תשיעי (ג', 21:45, ספורט 5)

שחקני יובנטוס חוגגים בסיום. רויטרס
המשחק במונאקו היה חד צדדי/רויטרס

אם לא תתרחש סנסציה אדירה, יובנטוס תשלים מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) את העפלתה השנייה תוך שלוש עונות והתשיעית בסך הכל לגמר גביע אירופה (עלייה שישית מאז המעבר לליגת האלופות), כאשר תארח את משחק הגומלין מול מונאקו, אליו היא מגיעה עם יתרון 0:2 מבטיח מאוד מהמפגש הראשון שנערך בשבוע שעבר בנסיכות.

צמד שערים של גונסאלו היגואין סידר לגברת הזקנה ניצחון מרשים על מוליכת הליגה הצרפתית, שלמרות היכולות ההתקפיות הנפלאות שלה נראתה די חסרת אונים מול ג'יג'י בופון ושלישיית ההגנה האימתנית שלו. כעת, הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים, שכבשה שלישיות בחוץ גם מול מנצ'סטר סיטי בשמינית הגמר, גם מול דורטמונד ברבע הגמר וגם ביום שבת מול נאנסי בליגה, בניצחון שקירב אותה צעד נוסף לאליפות ראשונה מזה 17 שנים, תנסה להדהים בטורינו, אבל המשימה שלה נראית די בלתי אפשרית.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו בין שחקני יובנטוס. רויטרס
משימה בלתי אפשרית? פלקאו הולך לאיבוד/רויטרס

יובה, שמגיעה אחרי התיקו הדרמטי בדרבי הביתי מול טורינו, שקטע עבורה רצף של 33 ניצחונות ביתיים בליגה, אירחה עד היום 11 פעמים יריבות צרפתיות ומעולם לא הפסידה (שמונה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו). בין היתר, היא הביסה את מונאקו 1:4 בחצי גמר הצ'מפיונס ב-1998 (שלושער של דל פיירו וגול של זידאן מול שער של קושטיניה) וניצחה אותה 0:1 ברבע הגמר לפני שנתיים (פנדל של וידאל).

למעשה, בכל פעם שהשתיים הללו נפגשו באירופה, יובנטוס הגיעה לגמר הצ'מפיונס והפסידה שם ליריבה מספרד (ב-1998 לריאל, ב-2015 לברצלונה), כאשר גם הפעם, אם תעלה, תמתין לה כמובן יריבה ספרדית. מעבר לכך, יובה עברה את כל 11 המפגשים הכפולים שהיו לה מול יריבות צרפתיות. מונאקו מנגד, מעולם לא ניצחה באיטליה (תיקו בודד ושישה הפסדים). רק בשני מקרים בתולדות הצ'מפיונס הצליחה קבוצה למחוק הפסד ביתי במשחק הראשון ולעלות וגם אז, היה זה הפסד 1:0 בלבד.

פאולו דיבאלה, שנפגע במשחק מול טורינו, צפוי להיות כשיר לאחר שהמאמן מסימיליאנו אלגרי טען כי מדובר רק בהתכווצויות בשל עייפות. מנגד, האורחים צפויים לפתוח עם קיליאן אמבפה ורדאמל פלקאו, בתקווה שהשניים הללו יעשו קצת יותר מאשר במשחק הראשון. טימואה בקאיוקו בספק אצל מונאקו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully