וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: האוהדים קיבלו אישור להעפיל את המנואלה

8.5.2017 / 13:03

גורמים ממשרד הרווחה סיירו בטרנר, חידדו את נהלי הבטיחות ואישרו להשתמש בתפאורה המיוחדת במשחק מול מכבי פתח תקוה (20:00, ספורט2). השחקנים יחגגו במסעדה ומסיבה בתום המשחק, דור אלו יחתום רשמית השבוע

צילום ועריכה: קובי אליהו

יש אישור: אוהדי הפועל באר שבע יוכלו לחגוג את האליפות כמו שצריך, אחרי שקיבלו אישור להפעיל את מערכת המנואלה הערב (20:00, ספורט2) במשחק ההכתרה מול מכבי פתח תקוה, זאת לאחר סיור של גורמים ממשרד הרווחה באצטדיון טרנר, אשר חידדו את נהלי הבטיחות וסיפקו מענה לכל הליקויים שהוצגו. בכך הוסר האיום של האוהדים להחרים את המשחק.

בזמן שהמערכת תופעל - שלוש השורות הראשונות ייחסמו, זאת מטעמי בטיחות. במשחק עצמו טקס הנפת הצלחת, כשלאחר המשחק יחגגו אנשי הקבוצה במסעדת הגיגסי. מאוחר יותר תתקיים מסיבה מיוחדת במועדון הפורום.

עוד בנושא

הערב ב-20:00: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה
מהראן ראדי בראיון: "אני לוקח ללב, אז אני תמיד רעב"
כל הכתבות, הניתוחים והסיכומים לאליפות של באר שבע

השלט של אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
האישור התקבל. אוהדי הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

לקראת המשחק, בהפועל באר שבע להאריך את רצף ההצלחות בבית, כאשר המאמן ברק בכר יערוך תשעה שינויים בהרכב. בכר יעלה עם שלושה בלמים, כשצדק ובן ביטון יהיו היחידים שישמרו על מקומם. דודו גורש, מיכאל אוחנה, מוחמד גדיר והקפטן ברדה יפתחו.

דור אלו צפוי להיפגש השבוע עם ראשי המועדון ולחתום רשמית על חוזה ארוך טווח. אלו ובאר שבע המתינו עד אשר יסתיימו המפגשים בין מכבי פתח תקווה לבאר שבע, ואחרי המשחק הערב יתפנו הצדדים לחתימה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully