וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי בראיון: "בגלל שאני לוקח ללב, אני תמיד רעב"

6.5.2017 / 7:00

"אולי אני הפנים של מה שאלונה רוצה שהמועדון יהיה". "אוגו חסך לי צעקות 'ראדי מת'". "פאקו עשה דברים לא מכובדים". "עטר לא רצה אותי במכבי חיפה". ברקת, בכר, גולדהאר, לוזון, גזענות. איש חמש הטבעות, מהראן ראדי, בראיון מיוחד עם כל סודות האליפות של הפועל באר שבע

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: החגיגות הליליות של הפועל באר שבע אחרי הזכייה באליפות

בעונת 2000/01 הגיע שלמה שרף למכבי תל אביב. הקדנציה שלו הייתה קצרה, אך הוא הספיק לעשות מהלך אחד ששנים אחר כך העניק לצהובים שלוש אליפויות. באותם ימים היה מהראן ראדי ילד צעיר מכפר סולם ששיחק בקבוצות חובבניות. כאשר שרף התמנה למאמן הצהובים, הגיע חבר של אביו של ראדי ואמר שאולי יוכל לסדר מבחנים אצל שרף. המאמן נענה לבקשה, אבל שלח את הילד לקבוצת הנוער. ראדי הרשים בקבוצת הנוער בקרית שלום, אלא שבסיום אותה עונה שרף כבר לא היה במועדון והצהובים לא באמת בנו על שחקנים צעירים, כך שראדי קיבל הודעת שחרור. בעונתו הראשונה כמקצוען, הקשר ניגש לאלי דריקס, מנהל קבוצת הנוער, ואמר לו "אני עוזב את הקבוצה, אבל עוד אחזור למכבי תל אביב וזה יהיה מהדלת הראשית".

12 שנים עברו וראדי מימש את ההבטחה בגדול, עם לא פחות משלוש אליפויות צהובות. אבל אז עזב בפעם השנייה את קרית שלום, הפעם להפועל באר שבע. וגם איתה זכה פעמיים בתואר הנכסף, בדרך להישג מרשים של חמש אליפויות רצופות.

אחרי שהצליח לשמור על הצלחת קרוב אליו, התיישב ראדי לראיון בלעדי עם וואלה! ספורט ודיבר על הכול. ההצעות מהפועל תל אביב שלא התקבלו על ידי אריאל שיימן, הסיבה שלא הגיע למכבי חיפה, השיחה עם מיטש גולדהאר, ההצלחה של ברק בכר, היחסים עם אלונה ברקת והקומץ במכבי תל אביב שלא רצה אותו בקבוצה.

עוד בנושא:

למרות ההתעניינות מצד עכו ונתניה: דודו גורש לא יעזוב את הפועל באר שבע
יעקב בוזגלו תקף את ברקת ובכר: "הפכתם את מאור לשחקן עצוב, וחבל"
הפועל באר שבע תגיש הצעה רשמית לקשר בית"ר ירושלים דן איינבינדר

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"תמיד לקחתי דברים לא טובים ומינפתי אותם". מהראן ראדי/ברני ארדוב
"בגלל שאני לוקח את הדברים יותר ללב, אז אני תמיד נראה יציב ורעב ובטופ שלי. אם הייתי לוקח דברים יותר בקלות, הייתי מוותר על הקריירה באיזה שלב"

מהראן, אפשר לתאר את העונה שלכם לא רק כמדהימה, אלא גם כמתישה מאוד.

"האמת שהתחלנו לצחוק על זה השבוע ואמרתי לשחקנים שאני זוכר את המשחק נגד שריף כאילו הוא היה לפני שלוש שנים. אבל כשעושים את הדברים בהצלחה, זה פחות קשה".

אחרי האליפות הראשונה, רבים חשבו שבאר שבע תהיה אפיזודה חולפת. האמנתם שתפריכו את זה העונה?

"המסע באירופה הוסיף לנו הרבה. הסוד של הקבוצה הזו שהיא תמיד רעבה להצלחות. המועדון הוא מועדון מתפתח וכולם מתפתחים יחד עם המטרות שלו. אנחנו לא מגדירים מטרות מראש, פשוט עושים את הדברים נכון. המשחק האחרון ממחיש יותר מהכול מיהי הפועל באר שבע של השנתיים האחרונות. בתקשורת אמרו שנבוא לשחק על תיקו כי זה יספיק לנו, וכולם ראו שרצינו אפילו יותר ממכבי תל אביב. שיחקנו התקפי ותמיד אנחנו באים לנצח כי זה הדבר המהנה בכדורגל. זו הסיבה העיקרית שעשינו את קפיצת המדרגה".

אם היית נשאר בנוער של מכבי תל אביב, המסלול שלך היה משתנה.

"אלוהים לוקח מאיתנו דברים ונותן לנו דברים אחרים. אני הייתי צריך לעבור את המסלול שעברתי, עם כל הקשיים, אחרת אני לא חושב שהייתי מגיע למעמד ולהצלחות האלה בגיל כזה, שזה נדיר. למדתי המון דברים, זה חיזק אותי מנטלית. שום דבר לא יכול להפריע לי, להפתיע אותי ולאכזב אותי. תמיד לקחתי דברים לא טובים ומינפתי אותם".

אתה אומר "שום דבר לא יפריע לי", אבל אתה שחקן שלוקח ללב.

"נגעת בנקודה הכי חשובה. בגלל שאני לוקח את הדברים יותר ללב, אז אני תמיד נראה יציב ורעב ובטופ שלי. אם הייתי לוקח דברים יותר בקלות, הייתי מוותר על הקריירה באיזה שלב. אבל אני חייב לציין שפעם לא הייתי יודע להתמודד עם הפסדים. היה לוקח לי יומיים להרים ראש, אבל הגעתי למסקנה שכדורגל זה דבר נזיל ובשביל לנצח צריך לדעת להפסיד ולטעות. כדורגל זה לא מתמטיקה".

אתה מנסה להעביר משהו מהלקחים לשחקנים אחרים?

"אני אוהב לעזור לאחרים, בכלל בחיים. אבל בהחלט, אני רואה שחקנים צעירים שמתנהלים כמו שאני התנהלתי בגיל שלהם, ואני מנסה לקצר להם את הדרך בהבנת המשחק וההתנהלות".

מאמן מכבי הרצליה משוחח עם שחקן הקבוצה מהראן ראדי. ברני ארדוב
"הרגשתי שעצרו אז את ההתקדמות שלי". מהראן ראדי במדי מכבי הרצליה עם המאמן פרדי דוד/ברני ארדוב
"ראובן עטר העביר מסרים דרך מישהו, שאם אני בונה על מכבי חיפה אז שלא אבנה כי הוא לא רוצה אותי שם. אני לא אכנס לסיבות, אבל ידעתי שהוא לא רוצה אותי"

שיחקת במשך שנים בקבוצות קטנות. היית אז ברמה דומה לזו כיום?

"אני חושב שבהבנת המשחק השתפרתי מאוד. תמיד הייתי רץ את אותו קילומטראז', אבל לא הייתי רץ נכון".

אז הכדורגל הישראלי פספס אותך בשנים הראשונות?

"יכול להיות. במכבי הרצליה היו לי שלוש שנים ביכולת גבוהה והרגשתי שאנשים עצרו את ההתקדמות שלי. אני לא יודע את זה כעובדה, אבל אנשים אמרו לי שהפועל תל אביב בזמן מוני הראל רצתה אותי מאוד ותמיד הייתי מועמד למכבי חיפה. אני חושב שאריאל שיימן רצה אותי מאוד בקבוצה שלו ועם הקשרים שהיו לו הצליח למנוע את המעבר הזה. אני לא יכול להגיד לך אם זה אמיתי, אבל זו הייתה ההרגשה".

למי אתה חייב את המפנה שעברת - מעוד שחקן לאחד הקשרים המשפיעים בשנים האחרונות?

"בשנים בהרצליה הייתי מבקיע ומבשל הרבה מאוד, ואז עברתי לבני יהודה תחת גיא לוזון. גיא זה המאמן שהרגשתי אצלו הכי בטוח, הרגשתי שחקן של מאמן. אני חושב שהוא אחד המאמנים הכי טובים והכי גברים שהיו לי. עם זאת, בשנתיים אצלו שיחקנו בשיטה מסוימת, בה עשיתי יותר הגנה ובישלתי וכבשתי פחות. אחרי השנתיים האלה גיא עזב ודרור קשטן מונה. שם הייתה נקודת המפנה בקריירה שלי כי בגיל 28 הגעתי להחלטה שהפעם אני עובר לקבוצה שתענה לי על כל הדרישות ושאוכל ליהנות בה. עברתי להפועל עכו עם אלי כהן. רוב האנשים הקרובים אליי, הרגשתי מהם שהם הבינו שברגע שחתמתי בעכו זו תחילת סוף הקריירה שלי. בדיעבד, זו הייתה העונה הכי טובה שלי והכול התאים לי. מאמן, יו"ר, קהל ואווירה. האמנתי שאם אני רוצה להיות שחקן בכיר בכדורגל, אני צריך לקחת סיכון ולהיות בקבוצה קטנה".

איך עברת לסכנין בשלב כל כך מאוחר?

"הם רצו אותי כל עונה, אבל בסכומים קטנים. לקחו כמובן מאליו ששחקן מהמגזר צריך להיות שם. בעונה עם עכו סיימנו בפלייאוף האמצעי והקדמנו אותם בטבלה. סכנין נשארה בעונה הזו במחזור האחרון נגד בית"ר. 10 דקות אחרי סוף המשחק קיבלתי טלפון לאיטליה, שם הייתי בחופשה, מחבר הנהלה בסכנין שאמר לי: 'קיבלנו החלטה שהשנה אתה לא בורח לנו, השנה אתה בסכנין'. הם באמת לא ויתרו ונתתי עונה פורייה מבחינת שערים ובישולים".

באותה עונה היית אמור לעבור בינואר למכבי חיפה. למה זה לא קרה?

"אני לא הסכמתי כי העונה של מכבי חיפה הייתה כבר גמורה ולא היה ברור לאן הקבוצה תלך. גם בהנהלת סכנין לא היו מוכנים שאעבור בינואר, והאמנתי שבעונה אחרי אעבור. ואז ראובן עטר חתם. הוא העביר מסרים דרך מישהו, שאם אני בונה על מכבי חיפה אז שלא אבנה כי הוא לא רוצה אותי שם. אני לא אכנס לסיבות, אבל ידעתי שהוא לא רוצה אותי. אלוהים מכוון אותנו למקום ואומר: סבלת, אבל על כל דבר לא טוב אפצה אותך במשהו טוב".

שחקן הפועל באר שבע, מהראן ראדי. ברני ארדוב
"האליפות העונה היא בסטייל". מהראן ראדי/ברני ארדוב
"לברק יש דבר שלא ראיתי אצל שום מאמן, אולי להוציא קצת את לוזון, וזה שהוא מנתק את האגו האישי לטובת הצלחת הקבוצה"

מה ההבדל בין האליפות הזו לאליפות הקודמת?

"האליפות העונה היא בסטייל. בפלייאוף הקודם הפסדנו נקודות בגלל לחץ מנטלי של המערכת וזה הקרין לאוהדים ולשחקנים. מכבי התקרבה, אבל השנה ראית לאורך כל הדרך, גם במשחקים פחות טובים, איך הייתה תחושה תמידית שיש גול שלנו באוויר. אצל רוב השחקנים היה שיפור מנטלי אדיר. למרות שתשעים אחוז מהסגל נשאר, ואולי דווקא בגלל זה, השתפרנו מקצועית".

מה ההבדל בין אליפות עם הפועל באר שבע לאליפות עם מכבי תל אביב?

"כל זכייה היא מיוחדת. האליפות הראשונה עם מכבי תל אביב הייתה מרגשת מאוד כי האוהדים חוו 10 שנים רעות מאוד. בשביל האוהדים והמערכת במכבי, לא לקחת אליפות 10 שנים זו תחושה זהה לזו של הפועל באר שבע אחרי 40 שנה".

ברק בכר נופל מהמאמנים הזרים שהיו במכבי תל אביב?

"לברק יש דבר שלא ראיתי אצל שום מאמן, אולי להוציא קצת את לוזון, וזה שהוא מנתק את האגו האישי לטובת הצלחת הקבוצה. אי אפשר להתכחש שבכל קבוצה יש בעיות משמעת. לא קרו מקרים קשים אצלנו, אבל היו, והגדולה שלו שהוא מסתכל על הצלחת הקבוצה בלבד. הוא עשה את זה בגדול והרוויח בהתנהגות שלו את כל השחקנים. אומרים שהמזל הולך עם ברק, ששחקן נפצע וזה שבמקומו מצליח, אבל אני אומר שאיך שאתה מתנהג עם אנשים זה יחזור אלייך. זה מה שקרה כאן".

אבל מקצועית יש משהו שונה?

"הוא בנאדם פתוח ורוצה להשתפר תמיד. הוא אמיץ בהחלטות שלו ועושה דברים שהרבה מאמנים לא חושבים עליהם".

במכבי תל אביב תמיד מחפשים מאמנים זרים. הוא יכול להצליח שם כמאמן?

"אין לי ספק שהוא יכול להצליח. אם הוא מצליח במועדון מתפתח כמו שלנו, אז במכבי תל אביב שיש תשתית של שנים רבות אין לי ספק שהוא היה מצליח. תוסיף להצלחה שלו את היחסים שלו עם אלונה, ועובדתית זה מאוד חשוב. הם מתייעצים על כל דבר והיחסים מצוינים, אבל ההחלטות הסופיות שלו וזה לא מובן מאליו שבעלים מתנהגת ככה".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם מהראן ראדי. ברני ארדוב
"הוא אמיץ בהחלטות שלו". מהראן ראדי עם ברק בכר/ברני ארדוב
"אני חושב שהפועל באר שבע היא הקבוצה הכי חברתית ששיחקתי בה. זה משהו מדהים. בכל קבוצת כדורגל יש אגו, אבל פה האגו מנוהל בצורה יפה ומכובדת"

יש הבדל באימונים בין באר שבע למכבי תל אביב?

"אין הבדלים. אני בקשר קרוב עם טוריחו וצוות הכושר במכבי תל אביב. תמיד התגאו שמכבי משחקת באותו קצב 90 דקות והאחרות נופלות בדקה 60-70. אני חושב שבשבוע הארוך שהיה לנו עם שלושה משחקי חוץ ובתי מלון, ראיתם שהקצב שלנו יותר גבוה משלהם וזה אומר הכול. עם עובדות אי אפשר להתווכח. הצוות הזר במכבי תל אביב הצליח וגם הצוות הישראלי של הפועל באר שבע מצליח לא פחות".

איך אתם מצליחים להשאיר את חדר ההלבשה בריא אחרי כל האירועים וההצהרות הפומביות של שחקנים השנה נגד החלטות מאמן?

"אני חושב שהפועל באר שבע היא הקבוצה הכי חברתית ששיחקתי בה. זה משהו מדהים. בכל קבוצת כדורגל יש אגו, אבל פה האגו מנוהל בצורה יפה ומכובדת. אני אישית לא מסתובב ומבלה עם שחקנים במסעדות. הפעם הראשונה במסעדה הייתה ב"הספריה" במוצ"ש אחרי האליפות, ובאתי רק בגלל השחקנים".

ומה אתה אומר על תופעת ההורים שמתערבים בקריירה של השחקנים?

"אני לא רואה את זה כמשהו פסול. אנחנו לא באירופה ששם המערכת היא עם סקאוטים ולכל שחקן סוכן ומנהל אישי. פה בארץ אני לא רואה דבר פסול שאבא יהיה סוכן, אבל בגלל שזה אבא אז לפעמים הרגש משתלט ואתה פולט מילים. אף הורה לא מתנהל לדעתי מכוונה רעה. הוא מרגיש את הכאב של השחקן גם ממקום רגשי. אני יכול להעיד שאם הייתי מקשיב לאבא שלי בדברים מסוימים בקריירה שלי, הייתי פורש מזמן. כי פשוט הוא התנהל מהרגש. הגעתי למצב שהייתי צריך להרגיע אותו ולהזיז אותו הצידה, גם כי הוא חולה לב ולא רציתי להכניס אותו לזה. זה עבר לי מנטלית שהתחלתי להיות עצמאי".

אתה רואה את עצמך כמנהל מקצועי, אפילו בהפועל באר שבע לאחר הפרישה?

"הרבה אנשים פונים אליי שאהיה שותף שלהם בבתי ספר ואומרים שאהיה מאמן טוב, אבל קשה להיות היום במקום שאתה והמערכת תתנהלו בצורה ישרה כמו שקורה בבאר שבע. אני בנאדם ישר ולא מערבב. כדי להיות מאמן בישראל, ברוב הקבוצות, אתה צריך להתנהל בערמומיות. ואני לא אחד כזה. לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל הדבר האחרון שאני רוצה לחשוב עליו זה להיות מאמן בוגרים. אם יהיה משהו שאוכל להשפיע מקצועית, חינוכית וחברתית זה על המחלקות הצעירות. אם אוכל להוציא שחקנים ואנשים טובים בסוג של אקדמיה, אשמח לעשות את זה".

עד מתי תשחק?

"עד שאלוהים יחליט שהגוף צריך לנוח. אני אוהב מאוד את המשחק ואמשיך כל עוד אני יכול לרוץ ולשחק כמו שצריך".

אגב, הגיוני בעיניך שאתה לא בנבחרת?

"מהניסיון שלי כבר הכול הגיוני. אני לא מתעסק בזה, לא רלוונטי אם אגיד שיש לי או אין לי מקום. יש מקבלי החלטות ומאמן לאומי עם צוות שעושה סקאוטינג על כל השחקנים. אני מאמין שהכול מקצועי".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן (ימין) מהראדן ראדי (שמאל). קובי אליהו
"היו דברים לא מכובדים ולא ראויים". מהראן ראדי עם פאקו אייסטרן/קובי אליהו
"במכבי עשו הרבה דברים כדי למנוע מאותם אנשים לשלוט ביציעים. זו לא הסיבה שלא נשארתי. אני גם לא חושב שזה הקהל האמיתי של מכבי תל אביב. יש קומץ שלא רצה שחקן ערבי במכבי"

מה הסיבה האמיתית לשחרור שלך ממכבי תל אביב - מקצועית או גזענית?

"אני אשים לזה סוף ואסביר בדיוק מה היה. באמצע העונה האחרונה שלי במכבי תל אביב היה את פאקו שאימן והחליט שאני לא שחקן ברוטציה. הדבר הכי מוזר שקרה לי בקריירה, שאחרי משחקים טובים אני יוצא. נתתי גול בדרבי, הובלנו 0:1 והייתי הטוב על המגרש, אבל במחצית הוחלפתי. הוא עשה איתי כמה דברים לא מכובדים ולא ראויים. ניצחנו 2:6 בגמר גביע המדינה את הפועל באר שבע וכמה ימים אחר כך הגענו לטדי. לא הייתי מהטובים, אבל גם לא גרוע, ופתאום בדקה ה-35 הוא הוציא אותי פשוט. אני חושב שזה השפיע על המערכת ועל ג'ורדי. ג'ורדי אמר שיגיעו שחקנים נוספים והרוטציה תתרחב ואני אצטרך להחליט. הבנתי מזה שאני צריך לעזוב".

חלק מהקהל היה נגדך. זה היה רק בגלל שאתה ערבי?

"אתה רואה סיבה אחרת?".

אולי גם המערכת הושפעה מזה?

"אני לא חושב. ההנהלה עשתה הכול כדי למנוע את זה. ביום של האירוע בקפריסין, יום לפני המשחק הגורלי של ליגת האלופות, התקשר אליי ג'ורדי ואמר לי שמיטש גולדהאר רוצה לדבר איתי. דיברתי עם מיטש במשך 25 דקות והוא אמר לי שהוא יודע מה קורה ושהוא מבטיח לקחת את הנושא אישית לידיים שלו. אמר שהוא יטפל בנושא הזה ושאני שחקן חשוב למועדון. הם עשו הרבה דברים כדי למנוע מאותם אנשים לשלוט ביציעים. זו לא הסיבה שלא נשארתי. אני גם לא חושב שזה הקהל האמיתי של מכבי תל אביב. יש קומץ שלא רצה שחקן ערבי במכבי".

המועדון מפחד להביא עכשיו שחקן ערבי?

"אני משוכנע שאם יהיה שחקן ערבי טוב שמתאים להם, במכבי תל אביב יביאו אותו".

מה הרגשת בריב האחרון בין האוהדים שלהם לבין אוהדי סכנין?

"אני לא מדבר על העניין הזה כי זה נותן במה לדברים האלה וככה התנהלתי כל החיים. אני רק מקווה שביום מן הימים הילדים של אותם אנשים יקבלו חינוך אחר ממה שההורים שלהם אולי קיבלו וכך יתקדמו. כי אין כבר מקום לגזענות".

אלי טביב במלחמה מול לה פמיליה. הצעה ממנו לבוא לשחק בבית"ר רלוונטית מבחינתך?

"אני לא חושב ששחקן ערבי זה העניין בבית"ר. צריך להגיע שינוי מהאוהדים, צירוף שחקן ערבי לא אמור להיות תנאי שיסיים את עניין הגזענות".

יש הרבה שחקנים ערבים מצטיינים בליגה. למה אין מאמן ערבי בולט?

"זה לא נמצא בתודעה של קבוצות. סלאח חסארמה קיבל הזדמנות מאיזי שרצקי וזה לא הצליח, אבל לדעתי בני סכנין צריכה להוביל את זה ולהביא מאמן ערבי. אני חושב שיש מאמנים ערבים ראויים. סכנין היא הקבוצה שמייצגת את המגזר והיא צריכה להביא לתודעה את המאמנים הערבים. לאט לאט, לדעתי גם מאמנים מהמגזר ישתלבו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולי אני הפנים של מה שהיא רוצה שהמועדון יהיה". מהראן ראדי עם אלונה ברקת ביולי 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך
"היו לנו ריבים ואמרתי לו שאני לא מוכן לקבל את תנועות הידיים שלו. גם אם שחקן טועה, אני מזהיר אותו בצורה יפה. ג'ון עשה שינוי והוא רוצה להצליח יחד עם הקבוצה"

מה סוד הקשר שלך עם אלונה ברקת? אומרים שאתה השחקן המועדף עליה.

"(צוחק) זה שטויות. אני יודע שאלונה רצתה אותי בקבוצה הרבה שנים ויש בינינו יחסים טובים".

גם כשכמה אוהדים בודדים יצאו נגדך, היא מיהרה לקרוא לקהל להפסיק.

"זה היה גל שהתחיל לגדול והיא יודעת שאני בנאדם עם הרבה רגש, אז היא עשתה את זה וכל הכבוד לה. אולי אני הפנים של מה שהיא רוצה שהמועדון יהיה. יושר, צניעות ועבודה קשה. אבל הכבוד הוא הדדי. אני יכול להעיד שהתחברתי אליה מאוד. בחוזה החדש שחתמתי עכשיו זו פעם ראשונה שהייתי מושפע רגשית, ובהחלטות שלי היה הרבה רגש רק בגלל שמדובר באלונה ברקת. אבל אם הייתי פחות טוב, ברור לכולם שלא הייתי משחק".

איך אתה מצליח להסתדר במרכז המגרש עם ג'ון אוגו שכלפי חוץ הוא הטיפוס ההפוך ממך?

"ג'ון מאוד אמוציונאלי. צריך להכיר את האישיות מולך כדי לדעת להתנהג איתה. היו לנו כמה ריבים".

לא פחדת? בכל זאת הוא השחקן החזק בישראל.

"הגודל לא קובע. אבל ברצינות, היו לנו ריבים ואמרתי לו שאני לא מוכן לקבל את תנועות הידיים שלו. גם אם שחקן טועה, אני מזהיר אותו בצורה יפה. ג'ון עשה שינוי והוא רוצה להצליח יחד עם הקבוצה. הוא שינה הרבה בגישה שלו ויש בינינו יחסים טובים מאוד".

השבוע הוא דווקא ענה לאוהדי מכבי תל אביב.

"אני מבין את ההרגשה שלו, אבל לא הסכמתי עם זה שהוא ענה כי יש אנשים שמחפשים את זה. צחקתי איתו כי הוא הסביר שמה שפגע בו זה שצעקו לו 'אוגו מת'. אז אמרתי לו שהוא הציל לי כמה שנים כי עכשיו הם צועקים לו במקום לצעוק 'ראדי מת'".

מהראן ראדי הפועל באר שבע בוכה עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
"זו פעם ראשונה שאני בוכה מול אנשים". מהראן ראדי לאחר הפנדל המוחמץ מול סלטיק/ברני ארדוב

לקחת קשה את החמצת הפנדל מול סלטיק.

"מאוד. זו פעם ראשונה שאני בוכה מול אנשים, כולל אנשים קרובים אליי שנפטרו ולא הזלתי דמעה. פה זה היה חזק ממני. חלק מהשחקנים לא רצו לבעוט, ואני ניגשתי והאמנתי שאבקיע".

אבל זה לא שהחמצת בדקה ה-90 את שער העלייה. מה שבר אותך?

"כולם חושבים שבכיתי בגלל הפנדל, אבל זה לא בגלל זה. זה היה אחד המשחקים הטובים של באר שבע. כל כך רציתי להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. פספסתי את זה במכבי תל אביב וזכיתי כבר בהכול, אבל רציתי וזה שבר אותי".

שבעה מתוך שמונת השערים שלך העונה היו במשחקי בית. מה הסוד של טרנר?

"אני הגעתי למצב שהרגלתי את עצמי מבחינת אווירה להרגיש עם ביטחון גם במשחקי חוץ, ולמרות הכול זה עדיין לא דומה לטרנר. זה המגרש עם האווירה הכי טובה בישראל. אם אנשי כדורגל מאירופה התפעלו מהמגרש ומהאווירה, מי אני שאתווכח?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully