וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרעויות במרכז רוטרדם: כ-100 אוהדים של פיינורד נעצרו

אלפים נאספו כדי לחגוג אליפות ראשונה אחרי 18 שנה, אבל התבוסה לאקסלסיור שינתה את מצב הרוח. ואן ברונקהורסט ושחקניו יוכלו לתקן בשבוע הבא, אייאקס אורבת וחולמת על נס

AP

כ-100 אוהדים של פיינורד נעצרו אתמול (ראשון) אחרי התבוסה של קבוצתם 3:0 לאקסלסיור במחזור הלפני אחרון בהולנד. ניצחון היה מעניק לפיינורד אליפות ראשונה אחרי 18 שנה, אבל למרות האכזבה העצומה, היא עדיין תלויה בעצמה; שלוש נקודות נגד הראקלס במחזור הסיום, יכתיר את ג'ובאני ואן ברונקהורסט ושחקניו.

אלפי אוהדים של פיינורד הציפו את מרכז רוטרדם ותכננו לחגוג, אבל מפח הנפש במגרשה של אקסלסיור שינה את מצב הרוח ב-180 מעלות. המצב התלקח בתוך דקות ועד מהרה לכיוון השוטרים התחילו להתעופף זיקוקים, בקבוקים וחפצים אחרים. כוחות הביטחון מנגד, השתמשו בכלים לפיזור הפגנות נגד האוהדים ומרכז העיר הפך לשדה קרב.

כ-100 אוהדים כבר נעצרו, אבל המשטרה לא מתכוונת להסתפק בזה. דובר מטעמה אמר שבימים הקרובים ייעשה ניתוח של כל הצילומים מהזירה, יזוהו מתפרעים נוספים ויתבצעו עוד מעצרים.

המחזור האחרון בעונה הסדירה יתקיים ביון ראשון בשעה 15:30. פיינורד תארח את הראקלס שמדורגת במקום התשיעי וניצחון יספיק לה בשביל אליפות ראשונה מאז 1999. אייאקס שמפגרת אחריה בנקודה, תתארח אצל וילם 2 ותקווה לנס ספורטיבי.

אוהדי פיינורד חוליגנים מתפרעים ברומא. AP
אוהדי פיינורד בתקרית אחרת לפני שנה/AP
  • עוד באותו נושא:
  • פיינורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully