וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פטריס אברה סידר למארסיי ניצחון ביתי 1:2 על ניס

המגן הוותיק כבש שער בכורה בדקה ה-66, העלה את קבוצתו למקום החמישי וקטע רצף של 12 משחקים ללא הפסד למדורגת שלישית. באלוטלי הגיע לראשונה ל-15 שערי ליגה. 2:3 לליון על נאנט

פטריס אברה שחקן מארסיי עם דוריה. AP
שער ראשון בליגה הצרפתית מאז 2003. פטריס אברה/AP

שני מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה הצרפתית, והערב (ראשון) מארסיי קטעה את הרצף של ניס עם ניצחון ביתי 1:2. ליון הבטיחה מעשית את הכרטיס לאירופה עם ניצחון ביתי 2:3 על נאנט. ראן גברה 0:1 על מונפלייה.

מארסיי - ניס 1:2

פטריס אברה כבש שער בכורה במדי המארחת וקטע את רצף 12 המשחקים ללא הפסד של המדורגת שלישית. בפטימבי גומיס העלה את מארסיי ליתרון בנגיחה אחרי כדור קרן של דימיטרי פאייה בדקה ה-21, אך בדקה ה-50 הקפטן האורח פול בייס גלש ובישל בכדור רוחב למריו באלוטלי שדחק מקרוב והגיע לראשונה בקריירה ל-15 שערי ליגה. בדקה ה-66 הגיע הרגע המרגש של המגן הוותיק, שזינק ונגח לרשת אחרי בישול של מקסים לופז הצעיר והקפיץ את מארסיי למקום החמישי. הקבוצה של רודי גרסיה עם תשעה משחקים רצופים ללא הפסד.

מקסוול קורנה שחקן ליון חוגג. רויטרס
הוביל את המהפך. מקסוול קורנה/רויטרס

ליון - נאנט 2:3

בין צמד משחקי חצי גמר הליגה האירופית מול אייאקס, ואחרי שקיבלה שלוש נקודות נוספות מבית הדין של מנהלת הליגה בעקבות הניצחון הטכני על באסטיה, ליון חזרה מפיגור והבטיחה מעשית את הכרטיס לאירופה. ולנטן רונז'ייה העלה את נאנט ליתרון עם בעיטה יפה מרחוק בדקה ה-19, אבל נביל פקיר סחט פנדל והשווה (65), מקסוול קורנה נגח אחרי קרן של ממפיס דפאי (70) וגיום ז'ילה איזן עבור האורחת בנגיחה משלו (75) לפני שקורנה השלים צמד אחרי עוד הכנה של ממפיס בדקה ה-80 והעניק לליון עוד שלוש נקודות.

ראן - מונפלייה 0:1
לראן: אנדומבה מובלה (80)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully