וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני ה-NBA בחרו: מייק ד'אנטוני ואריק ספולסטרה מאמני העונה הסדירה

מאמני יוסטון ומיאמי נבחרו על ידי 30 מאמני הליגה, כאשר ב-26 ביוני יוכרזו הנבחרים של התקשורת. ספולסטרה קיבל את הכבוד למרות שלא הצליח להעלות את קבוצתו לפלייאוף. עוד קיבלו קולות: פופוביץ', ריברס וסקוט ברוקס

מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. AP
בחירה מוצדקת? מייק ד'אנטוני/AP

הפלייאוף ב-NBA נמצא בעיצומו אבל הבחירות של העונה הסדירה כבר החלו והיום (ראשון) הודיע ארגון המאמנים בארה"ב על בחירתם של מייק ד'אנטוני מיוסטון ואריק ספלוסטרה ממיאמי למאמני העונה הסדירה. הבחירה בשניים נעשתה על ידי 30 מאמני הקבוצות ב-NBA כאשר ב-26 ביוני פאנל תקשורתי יבחר בנפרד את מאמן העונה שלו. מאמנים נוספים שקיבלו קולות על ידי הקולגות שלהם הם סקוט ברוקס מוושינגטון, דויד פיזדייל מממפיס, סטיב קר מאמנה של גולדן סטייט, ג'ייסון קיד ממילווקי, גרג פופוביץ' מסן אנטוניו, דוק ריברס מהקליפרס וקווין סינדר מאמנה של יוטה.

ד'אנטוני הוליך את יוסטון למקום השלישי במערב ולמאזן השלישי בטיבו בליגה עם 27:55, כשהקבוצה שלו שברה את שיא השלשות לעונה הסדירה עם 1,181 כאלו. בעונתו הראשונה ביוסטון האיטלקי הוליך את הרוקטס ל-14 ניצחונות יותר מאשר בעונה שעברה. ספולסטרה לא הצליח להוביל את מיאמי לפלייאוף, אך חתום על מהפך גדול כאשר ממאזן של 30:11 ב-41 משחקיה הראשונים, הקבוצה רשמה מאזן הפוך של 11:30 ביתר 41 משחקיה והפסידה רק בגלל שובר שוויון את מקומה בפלייאוף לשיקגו למרות שסבלה ממכת פציעות קשה לאורך כל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully