וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרייבורג עלתה למקום החמישי, 0:0 בין המבורג למיינץ

פלוריאן נידרלכנר כבש צמד ב-0:2 על שאלקה והקפיץ את העולה המפתיעה למקום המוביל לליגה האירופית. הצפוניים נותרו במקום ה-16 המוביל למבחנים, אחרי התיקו הביתי בקרב התחתית

פלוריאן נידרלכנר שחקן פרייבורג (מימין) חוגג שער. GettyImages
העונה הנפלאה של פרייבורג נמשכת. פלוריאן נידרלכנר חוגג/GettyImages

המחזור ה-32 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון נפרדו המבורג ומיינץ ב-0:0 שלא משרת אף אחת מהן בצורה טובה מדי במאבקי ההישרדות בליגה והימנעות ממשחקי מבחן. לאחר מכן, פרייבורג המפתיעה גברה 0:2 על שאלקה ועלתה למקום החמישי.

קיריאקוס פפאדופולוס שחקן המבורג. GettyImages
כרגע זה נראה רע מבחינת המבורג. פפאדופולוס/GettyImages

פרייבורג - שאלקה 0:2

האם לראשונה בהיסטוריה תהיינה שתי עולות חדשות בין חמש המובילות בבונדסליגה? לייפציג כבר נעולה במקום השני, וכעת גם פרייבורג עלתה למקום החמישי ונראית בדרך להשגת הכרטיס לליגה האירופית. פלוריאן נידרלכנר היה גיבור המשחק של המארחת המפתיעה, כשבדקה ה-22 קיבל מסירת עקב מתוחכמת מיאניק האברר וירה פנימה מזווית אלכסונית, ובחלוף תשע דקות סחט פנדל ודייק מהנקודה הלבנה כדי להעלות את מאזנו בליגה ל-11 שערים. שאלקה נותרה במקום העשירי.

המבורג - מיינץ 0:0

הדינוזאורים שוב בדרך לפלייאוף ההישרדות? עושה רושם שכן. המבורג לא הצליחה לנצח את מיינץ בבית במשחק קריטי מאוד מבחינת שתי הקבוצות ונותרה במקום ה-16 שמוביל למבחנים בתום העונה, כששתי הקבוצות עם 34 נקודות בלבד, ארבע מעל אינגולשטאדט שנמצאת במקום ממנו יורדים לליגת המשנה אוטומטית. המבורג במקום ממנו הולכים למבחנים בגלל יחס שערים רע מזה של מיינץ. להמבורג נותר עוד לשחק בחוץ מול שאלקה ובבית מול וולפסבורג, למיינץ יש את איינטרכט פרנקפורט בבית ואת פ.צ. קלן בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
השעון באצטדיון פולקספארק של המבורג. GettyImages
השעון בהמבורג שסופר כמה זמן הקבוצה בליגה הבכירה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully