וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 0:0 לליברפול מול סאות'המפטון, ג'יימס מילנר החטיא פנדל

המייטי רדז איבדו שתי נקודות חשובות מול יריבה משועממת ופספסו אפשרות לברוח למנצ'סטר סיטי במקום השלישי שמקנה כרטיס לליגת האלופות. הקשר החמיץ לראשונה העונה מהנקודה הלבנה (69)

ג'יימס מילנר שחקן ליברפול מחמיץ פנדל. רויטרס
החמצת פנדל ראשונה העונה. ג'יימס מילנר/רויטרס

המחזור ה-36 באנגליה נמשך היום עם שני משחקים. במוקד ייערך כמובן המשחק שבו תארח ארסנל את מנצ'סטר יונייטד, אך עוד לפני כן אירחה ליברפול את סאות'המפטון ואיבדה שתי נקודות יקרות עם 0:0 מאכזב מאוד מבחינתה. הקבוצה של יורגן קלופ הפעילה לחץ כבד במחצית השנייה ובדקה ה-66 קיבלה פנדל מפוקפק אחרי ספק הכשלה על רוברטו פירמינו. מי שלקח את האחריות יה ג'יימס מילנר שבעט מהנקודה הלבנה חזק לפינה, אבל פרייזר פורסטר התעופף והרס למילנר רצף של שבעה פנדלים מדוייקים העונה.

ליברפול עלתה זמנית למקום השלישי בעקבות התיקו הזה עם 70 נקודות, אך יש לה משחק עודף על פני מנצ'סטר סיטי ושני משחקים עודפים על פני מנצ'סטר יונייטד לה יש כרגע 65 נקודות במקום החמישי. לקלופ ושחקניו נותרו שני משחקים נוחים יחסית עד לסיום העונה מול ווסטהאם ומידלסבורו. אגב, גם המפגש בסיבוב הקודם בין הקבוצות הסתיים בתיקו מאופס וזו פעם ראשונה שליברפול מסיימת פעמיים ב-0:0 מול אותה קבוצה מאז שעשתה זאת מול סטוק ב-2008/09.

רוברטו פירמינו ליברפול מול סטיבן דייויס סאות'המפטון. GettyImages
רוברטו פירמינו בפעולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully