וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "השגנו מימון של 3 מיליון דולר מפיפ"א עבור הפרויקט השאפתני והמדהים של בית הנבחרות"

7.5.2017 / 15:29

יו"ר ההתאחדות לכדורגל דיבר בישיבת ההנהלה, החמיא להפועל באר שבע ולאלונה ברקת והתייחס לביצוע שלב ב' בבית הנבחרות: "יתאים ויוכל לספק את נפח הפעילות ההולך וגדל במתחם"

עופר עיני יושב ראש ההתאחדות במשחק בין הפועל באר שבע לבין בני סכנין. ברני ארדוב
ישיבה עמוסה. עיני/ברני ארדוב

ישיבת הנהלת התאחדות לכדורגל עמוסה נערכה היום (ראשון). יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, פתח את הישיבה בברכות לאלונה ברקת והפועל באר שבע על הזכייה באליפות. עיני הבהיר כי אירועי השבת האחרונה במושבה במשחק בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון רק מחזקים את הפנייה המשותפת של ההתאחדות והמנהלת לראש הממשלה, לשרים הרלוונטיים ולרשויות לקחת חלק פעיל הרבה יותר במיגור האלימות והגזענות מהמגרשים. בשבוע הבא תתקיים ישיבה משותפת למנהלת ולהנהלת ההתאחדות לכדורגל בנושא.

עיני עדכן בישיבה כי ההתאחדות השיגה את המימון הנדרש לביצוע שלב ב' בבית הנבחרות ובתוכו הוספת מגרש שלישי והקמת קומה נוספת. עיני אמר: "אני שמח לעדכן כי השגנו מימון של 3 מיליון דולר מפיפ"א עבור הפרויקט השאפתני והמדהים של בית הנבחרות כדי לקדם במהרה את הרחבת בית הנבחרות, כך שיתאים ויוכל לספק את נפח הפעילות ההולך וגדל במתחם". יו"ר ההתאחדות עדכן כי חוזהו של היועמ"ש, עו"ד אפרים ברק, יסתיים בסוף חודש יוני הקרוב ובהסכמת שני הצדדים הוא לא יוארך. עיני פירגן לברק ואמר: "ההתאחדות התברכה ביועץ משפטי מהטובים ביותר לא רק בזירה המקומית, אלא גם בזאת העולמית. עו"ד ברק השיא תרומה ייחודית ואיכותית מאין כמותה להתאחדות בשורה של נושאים, והוא ימשיך להיות לצדנו בשורת מאבקים לא פשוטים".

הנהלת ההתאחדות קבעה כי היו"ר, הגזבר דודי גיל והמנכ"ל רתם קמר יהיו חברי הוועדה שתבחר את היועמ"ש הבא/ה. כמו כן, התקבלה פה אחד הצעתו של עו"ד מורן מאירי, חבר ההנהלה, להקים ועדה לקביעת קריטריונים לבחירת היועמ"ש. חברי הוועדה – עו"ד מורן מאירי, עו"ד משה אביבי, עו"ד אפרים ברק, עו"ד גיל לב, עו"ד ליאור שחטר – יגישו את המלצותיהם בתוך שבועיים. במקביל, הוארכה כהונתו של תובע ההתאחדות, ניר רשף, בשלוש שנים נוספות. הנהלת ההתאחדות גם אישרה פה אחד תשלום של 1,000 שקל לכל דיון עבור דייני בית הדין העליון החל מעונת המשחקים הבאה.

בעניין אחר, זאב גרינברג מונה לחבר הנהלה במקום אמיר כבירי. יואל לביא יחליף כחבר הנהלה את אבנר קופל. דורון אוסידון יחליף כחבר הנהלה את יואב כץ. חיים פליגלטאוב יחליף את יואל לביא כחבר הנהלה בדעה מייעצת. בנוסף, אבי לוזון מסיים את תפקידו כנציג ההתאחדות לכדורגל בדירקטוריון המועצה להסדר ההימורים בספורט. יחליף אותו מ"מ יו"ר ההתאחדות עו"ד תמיר גילת.

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully