וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "בהפועל תל אביב רגילים לדבר הרבה, שימשיכו עם זה"

7.5.2017 / 8:58

מאמן אשקלון בנוגע לטענת האחים ניסנוב כי איים עליהם: "אם אני לא מעיף את האוהד, מתאגדים סביבי עוד 100". הפתעה מדברי שרצקי לפני מחזור הנעילה: "ליריבות שלנו הם נתנו נקודות על מגש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: תיעוד בלעדי של טוטו תמוז אזוק

שחקני הפועל אשקלון מאושרים אחרי ה-0:0 עם הפועל תל אביב אמש (שבת), שקירב את הקבוצה להישארות בליגת העל ושם את גורלה בידה. כדי לשרוד בליגה הבכירה, היא צריכה לנצח את קרית שמונה במחזור הבא, או להשיג תוצאות תוצאות יותר מהפועל תל אביב והפועל כפר סבא, שמדורגות תחתיה. נעים אמר לשחקנים: "שיחקנו נגד קרית שמונה פעמיים ולא ניצחנו, אז מי אנחנו שנהיה זחוחים? נהנה קצת היום, החל ממחר הכל חדש, עוד שבוע של מלחמה על החיים".

לאחר מכן סיפר נעים: "באנו למשחק קשה וטעון, אבל ידענו לשים דברים בצד. היום נתחיל להתכונן למשחק העשור של האשקלון נגד קרית שמונה, מלחמה על כל הקופה".

נעים הוסיף: "עברנו שבוע לא קל. אני רגיל למשחקי תחתית, אבל זה לא היה דומה. שיחקנו נגד מועדון גדול בירידה גדולה. קבוצה שהתחילה לפני שנתיים בליגה א' מגיעה למשחק הכרעה במושבה נגד 12 אלף צופים ומועדון גדול, זה לא פשוט. יכולנו בהתקפה גם להכריע את המשחק אבל לא צריך להיות חזירים".

עוד בנושא:

אשקלון סחטה 0:0 מהפועל תל אביב, תלויה בעצמה במאבק הירידה
יובל נעים התעמת עם אוהדי הפועל תל אביב: "ראיתם את הקללות"
אשקלון תלויה בעצמה, כפר סבא זקוקה לנס: התסריטים למחזור הנעילה

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. ברני ארדוב
לא רגוע. נעים/ברני ארדוב

על טענות אנשי הפועל תל אביב לכך שאיים עליהם אמר נעים: "לא מתייחס לכל הקשקושים, באנו ועשינו את העבודה שלנו, שהם ימשיכו לדבר ולעשות מה שהם רוצים, הם רגילים לדבר הרבה, הם דיברו לפני המשחק וידברו אחרי המשחק".

נעים, נגדו הגישו בעלי הפועל תל אביב האחים ניסנוב תלונה במשטרה, לא הכחיש כי בעט באוהד של היריבה וסיפר כי חש סכנה. נעים אמר לאנשי אשקלון: "אם אני לא מעיף אותו ממני, מתאגדים עוד 100, כמה זיהו אותי ובשניות התאספו אנשים שקיללו וירקו והתקרבו אליי".

יו"ר הקבוצה איתן קנסנטיני התעמת עם האחים ניסנוב בנוגע להזמנות למשחק, אך תקף אותם גם על התנהלותם סביב יובל נעים. "בושה וחרפה שהשטח כאן פרוץ, רציתם שזה יקרה", סינן לעברם. לאחר מכן הנהלת הפועל נתנה לאשקלון מספר קטן של הזמנות והחלה מהומה נוספת. שני הצדדים טוענים כי הותקפו ואויימו על ידי הצד השני. לאחר המשחק באשקלון העדיפו לא להתעסק בכך יותר ולהתרכז בהישארות בליגה: "מה שהפועל עשו היום היה מכוער ומגעיל, אבל עשינו את שלנו על המגרש".

נעים אמר בהתייחס לניצחון הקליל של כפר סבא על קרית שמונה: "אנחנו לא בוכים על התוצאה הנפלאה בקרית שמונה. אם אין אני לי מי לי, אנחנו דואגים רק לעצמנו. כל הדברים לרעתנו, גם איך שקרית שמונה יבואו. זה משחק על חיים של מועדון בשבוע הבא, אני מאמין שכולם יהיו מאחורינו והאצטדיון יהיה מלא, ברור לי שזה לא יהיה קל".

במועדון לא אהבו את דבריו של איזי שרצקי אתמול לפיהם המשחק נגד אשקלון הוא החשוב ביותר של קרית שמונה העונה ואמרו: "פעמיים הם הלכו על המגרש נגד כפר סבא ונתנו להפועל תל אביב שלוש נקודות על מגש של כסף, אז פתאום משחק נגד אשקלון במחזור אחרון זה הכי חשוב? נגד כל העולם אנחנו נלחמים". יוסיפ איבנצ'יץ יחזור לסגל במשחק נגד קרית שמונה לאחר שהורחק רק ממשחק אחד ועוד שניים על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully