וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר נותח פעם נוספת, דריימונד גרין מעצבן גם את אוהדי יוטה

מאמן הווריירס עבר פרוצדורה רפואית נוספת בעמוד השדרה, הבעלים: "מקווים שיחזור במהרה". הפורוורד ספג טכנית ראשונה בפלייאוף: "לא הבנתי למה קראו לי בוז". פורזינגיס בדרך לקליפרס?

מייק בראון עם מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
ישובו לשתף פעולה על הקווים בקרוב? קר ומחליפו הזמני מייק בראון/AP

גולדן סטייט ממשיכה לשייט להנאתה בפלייאוף ה-NBA, אבל שאלת השאלות היא מתי, אם בכלל, סטיב קר יחזור לעמוד מאחורי הקווים. הבוקר (ראשון) בעלי הווריירס ג'ו לייקוב התראיין לרדיו "בלומברג" וסיפר כי המאמן עבר פרוצודורה רפואית נוספת בעמוד השדרה, כדי להפסיק את דליפת נוזל המוח והשדרה מגופו (CSF Leak).

"מה שקורה לסטיב מצער מאוד. לפני שנתיים הוא נותח בגב, בפרוצדורה רפואית די פשוטה ואלמנטרית. מה שקורה לו עכשיו מאוד לא נפוץ. הפרוצדורה לא בוצעה כראוי ועכשיו יש לו כאבי ראש ומיגרנות איומים. אני מקווה שעכשיו זה ייפתר", אמר. "מסיבה מסוימת, הבעיה הזו פשוט לא נפתרת עד עכשיו. זה נמשך כבר למעלה משנתיים, וזה נדיר. יש לי קצת רקע רפואי אז אני מכיר את זה, ומעולם לא שמעתי על אדם שהתופעות הללו נמשכו אצלו כל כך הרבה זמן. כולנו מרגישים רע מאוד עבורו - ההנהלה, השחקנים, כולנו. בינתיים אנחנו צריכים לתמוך בו עד כמה שניתן ולנסות להתרכז במה שקורה על הפרקט. אני משוכנע שבסופו של דבר זה ייפתר, בתקווה שזה יקרה במהרה, ואז הוא יחזור לאמן".

לפני יומיים הווריירס הודיעו שקר בכל מקרה לא יחזור לפני סיום סדרת חצי גמר המערב מול יוטה. הלילה הם עלו ליתרון 0:3 בסדרה עם ניצחון 91:102 ביוטה, אבל כעת שוב עולה השאלה כמה זה ייקח לו להתאושש כדי שיחזור למגרשים.

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קווין דוראנט. AP
שני גיבורי הניצחון. דוראנט וגרין/AP

אבל גם ללא סטיב קר, הווריירס נראים במיטבם. הלילה סטף קרי וקליי תומפסון נקלעו ליום התקפי חלש, וקווין דוראנט חיפה עליהם עם משחק נהדר, שהסתיים עם 38 נקודות ו-13 ריבאונדים. "אני משתדל להיות כמה שיותר צנוע, אבל אני מרגיש שאני עושה את הדברים האלה כבר די הרבה זמן", אמר KD בסיום. "בכל פעם שאני קם מהמיטה ביום של משחק, אני מרגיש שאני יכול לקלוע, והרבה. גם בהגנה אני מנסה לעשות כל מה שאפשר, אבל לקלוע זה החלק הכי טוב במשחק שלי. כשאני עושה טוב גם דברים אחרים, הקליעה באה לי יותר בקלות".

סטף קרי סיים עם 23 נקודות, 11 מהן ברבע האחרון, אבל סבל מיום חלש בסטנדרטים שלו במשך רוב שלבי המשחק. לשמחתו, יש לצידו עוד סקורר משובח כמו דוראנט, אותו הוא מקבל בברכה. "מה שמיליוני הצופים בבית ובאולם ראו, גם אני ראיתי. קל מאוד ללכת לקווין כשהוא חם כל כך. אתה מנסה לשים אותו בעמדות הכי נוחות לקליעה וזהו, פחות או יותר", שיבח את חברו. מאמן יוטה קווין סניידר כבר די נואש בנסיונו להציל את הסדרה. "בגלל זה הם גולדן סטייט. שמרנו הרבה יותר טוב, שמנו אותם בסיטואציות לא נוחות, אבל יש להם שניים מהשחקנים הכי טובים במשחק כיום, ולפעמים בלתי אפשרי להצר את צעדיהם", ניתח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מוותר על כס המלכות. קרי/AP

איכשהו, דריימונד גרין שוב הצליח לגנוב את ההצגה. במהלך הרבע השני נשרקה עבירה טכנית לחובתו של הפורוורד הרב-גוני, אוהדי יוטה הריעו, והוא הגיב בצורה אופיינית, כשהסתובב לעברם וסימן עם שתי אצבעות את התוצאה בסדרה: 0:2.

"קראו לי בוז בצורה די חזקה, ולמען האמת, לא לגמרי הבנתי את זה. יש מקומות שאני מגיע אליהם ויודע מראש שיקללו וישרקו לי. יוטה זה לא אחד מהמקומות האלה", אמר. "מעולם לא היה לי ריב עם אף שחקן שלהם, מעולם לא היו לי בעיות איתם. לא הבנתי למה קראו לי בוז ככה, אז פשוט סימנתי להם את התוצאה בסדרה, זה הכל. אם זה נקרא לאבד שליטה על עצמך ועל הרגשות שלך, אז אני כבר לא יודע איך זה לאבד את זה באמת".

ככה GM הווריירס בוב מאיירס הגיב להתגרות של גרין באוהדים

הדיווחים על קרע ביחסים בין קריסטאפס פורזינגיס לבין ראשי הניקס נמשכים. בשבועות האחרונים פורסם כי הלטבי הכישרוני פסח על אסיפת סוף העונה של הקבוצה מתוך תסכול רב על מה שמתחולל במסדרונות המועדון, בין היתר תפקודו הלקוי של פיל ג'קסון סביב כרמלו אנתוני. לאחרונה אף פורסם כי פורזינגיס העביר מסר לסכונים בליגה שהוא מחפש לעבור בטרייד לקבוצה אחרת, אבל אלו היו שמועות שלא אומתו.

הלילה פורזינגיס, או מישהו אחר בשמו, הוסיף שמן למדורה. במהלך הלילה צויץ מחשבון הטוויטר שלו מה שכביכול חשף את הקבוצה הבאה שלו, כשבציוץ נכתב: "LA Clippers". תוך כמה דקות הציוץ נמחק, אולם פורזינגיס סירב לתת התייחסות נוספת לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully