וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מהללת את ניימאר, סגן הנשיא: "מצאנו מחליף ללואיס אנריקה"

הברזילאי סיפק מבצעים אישיים מרהיבים שמחכים לכם בפנים, לואיס אנריקה: "גורם למשחק להיראות כמו בלט". פיקה: "הוא קוסם". סגן הנשיא לא פרסם את המחליף והדגיש: "מתקדמים עם מסי". וגם: ארתורו וידאל נגד היחס המועדף למסי

one

משחק החתול ועכבר בליגה הספרדית נמשך גם אמש (שבת), כשברצלונה הביסה את ויאריאל 1:4 ופתחה פער זמני של שלוש נקודות בפסגה, לפני שריאל מדריד עשתה את העבודה מול גרנאדה ונצמדה אליה. ניימאר (21), ליאונל מסי (45 ו-82) ולואיס סוארס כבשו, כהרגלם, ובפעם השלישית ברציפות, שלישיית ה-MSN חצתה את מחסום 100 השערים בכל המסגרות.

בסיום, התייחס לואיס אנריקה להופעה המרשימה של ניימאר ואמר: "הוא מפרש את הכדורגל בצורה אחרת מכל אחד אחר, כולל ברזילאים. תענוג לראות את הדריבלים שלו. לעתים, הוא גורם למשחק להיראות יותר כמו בלט מאשר כדורגל. הקבוצה היתה טובה מאוד, עם הכדור ובלעדיו, עשינו משחק שלם מול קבוצה מצוינת".

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:4 את ויאריאל
ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:4 את גרנאדה בחוץ

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
קוסם. ניימאר/רויטרס

סגן הנשיא ג'ורדי מסטרה התייחס לעתיד של ליאונל מסי ולואיס אנריקה ואמר: "הארכת החוזה של מסי? אנחנו בכיוון הנכון, הכל הולך טוב ואנחנו מקווים לסגור את העסקה בימים הקרובים. אני לא יכול להגיד את התאריך המדויק, אבל אנחנו מתקרבים. לואיס אנריקה? כבר בחרנו את המחליף שלו אבל אנחנו לא יכולים להגיד אותו כרגע, מתוך כבוד למאמן הנוכחי".

אנדרס אינייסטה הוסיף: "השלמנו את המשימה, השגנו עוד שלוש נקודות ונתכונן למשחק הבא. ויאריאל קבוצה הגנתית טובה מאוד שיודעת מה לעשות עם הכדור. בסופו של דבר היינו אפקטיביים. ניימאר וכל הקבוצה היו מצוינים, זה היה משחק שלם בו מהלכים אישיים עשו את ההבדל".

ג'רארד פיקה אמר: "שיחקנו משחק מצוין נגד קבוצה מצוינת, כבשנו רביעייה ויכולנו לכבוש יותר. בשלב הזה של העונה כל משחק הוא חשוב. אנחנו מקווים שריאל תפשל באחד המשחקים. לניימאר יש כישורים יוצאי דופן, הוא קוסם. נראה שהוא לא מקבל מספיק קרדיט בימים אלה. מה שהוא עושה זה מדהים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

אכן, קוסם

בסיום המשחק, נפגש ניימאר עם קריסטאפס פורזינגיס

ארתורו וידאל זועם על ההקלה בעונשו של מסי

בדרום אמריקה עדיין נסערים מההחלטה לקבל את הערעור של לאו מסי ולבטל את עונש ההשעייה שספג מארבעה משחקי נבחרת, בשל העלבת קוון במשחק מול צ'ילה במוקדמות המונדיאל. כוכב צ'ילה ארתורו וידאל ביקר אמש את ההחלטה וטען שהוא מקבל יחס מועדף בשל מעמדו. "הלוואי שהחוקים היו תקפים לכל אחד באותו אופן. אני מניח שזו בשורה משמחת עבור ארגנטינה, אבל שוב, אני חושב שהחוקים צריכים להיות זהים לכולם".

צ'ילה נאלצה להסתדר ללא וידאל שבעצמו הורחק מהמשחק מול ארגנטינה. כמו כן, חורחה ולדיביה וגארי מדל הושעו מארבעה משחקים בנסיבות דומות, וריצו את העונש מתחילתו ועד סופו מבלי להגיש ערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully