וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי דחה את ההצעה הראשונה של ברצלונה, אבל "מתקרב לחתימה"

הקטלאנים הציעו 30-35 מיליון יורו והפרעוש סירב, אך פגישה בין אביו לנשיא המועדון קירבה את המו"מ לסיום. וגם: הפער העצום בין מחליפי ריאל לבארסה והסכם השיווק המדהים של הבלאנקוס נחשף

קרב האליפות הסוער בליגה הספרדית יימשך הערב (שבת), כאשר המוליכה ברצלונה תארח את ויאריאל (19:30, ערוץ 50), בעוד ריאל מדריד תתארח אצל גרנאדה, שכבר ירדה ליגה (21:45, ערוץ 50).

בספרד מדווחים הבוקר כי ליאונל מסי דחה את ההצעה הראשונה שהגישה לו ברצלונה לחוזה חדש. הסכום שהוצע למסי עמד על 30-35 מיליון יורו ולמרות הדחייה, שני הצדדים רגועים מאוד לגבי המשא ומתן וימשיכו בו בימים הקרובים. נכון להיום, החוזה של מסי מסתיים ביוני הבא, כך שלצדדים עדיין יש זמן להגיע לעמק השווה. ב"מארקה" אף הוסיפו כי פגישה שנערכה אתמול בערב בין נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו לאביו של מסי, חורחה, קירבה עוד יותר את החתימה.

מסי וחבריו ל-MSN, לואיס סוארס וניימאר, יוכלו להגיע הערב, בפעם השלישית ברציפות, ל-100 שערים משותפים בעונה אחת. נכון לרגע זה, הם ניצבים על 97 שערים, נתון מכובד אך עם זאת רחוק מה-131 שכבשו יחד בעונה שעברה. מסי מצא את הרשת העונה 49 פעמים ב-48 משחקים (כולל 33 שערי ליגה) ויכול להגיע ל-50 הערב, בעוד סוארס עומד על 33 שערים העונה וניימאר מסתפק ב-15 בלבד, זאת לאחר 39 ו-31 בשתי העונות החולפות.

עוד בנושא:

ברצלונה וריאל מדריד בשבת, 1:1 בין סביליה לסוסיאדד
המרוץ לנעל הזהב האירופית: ליאונל מסי ובאס דוסט ראש בראש

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
יגיע ל-50 שערים העונה כבר הערב? מסי/רויטרס

בצד השני, ריאל מגיעה מעודדת מהניצחון המוחץ על אתלטיקו ותנסה לא למעוד לפני הגומלין ברביעי, בו היא צפויה לעלות לגמר צ'מפיונס שלישי בארבע שנים. במדריד חוששים בימים אלה בעיקר מכך שהקבוצות השונות באירופה יסתערו בחלון ההעברות של הקיץ על הספסל החזק שיש לזידאן, ספסל שמאפשר לו להביא את השחקנים שלו רעננים לרגע האמת ולראייה, השלושער של רונאלדו מול אתלטיקו בשלישי. מוראטה, קובאצ'יץ' וחאמס רודריגס הם השמות החמים על הספסל של ריאל, אך גם איסקו, דנילו ואפילו מרקו אסנסיו רוצים יותר דקות משחק ועשויים לעזוב.

לקראת משחקי הערב נשאל מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, האם יש הבדל בין ספסלי שתי הקבוצות וענה "לא", אך הנתונים מראים מצב אחר. שחקני הספסל של ריאל אחראים העונה ל-62 מתוך 154 השערים של הקבוצה (40 אחוז), בעוד אלה של בארסה עומדים על 38 מ-156 (24.3 אחוז בלבד). בליגה הנתונים הם 27:48 בשערים לספסל של ריאל ו-19:37 בבישולים, כאשר גם בכל הנתונים הסטטיסטיים המרכזיים האחרים הפערים ברורים. יתרה מכך, זידאן עשוי להעלות היום בהרכב את "תכנית ג'" שלו, כלומר הספסל של הספסל, בדמות פאביו קואנטראו, שזכה העונה ל-207 דקות משחק בלבד עד כה.

היום גם נחשף הסכם השיווק והעצום של ריאל עם חברת אדידס, שמשלמת לבלאנקוס מיליארד יורו ומוסיפה בונוסים על זכייה באליפות ובליגת האלופות. ההסכם נחתם ב-2015 ועל פי "דר שפיגל" הגרמני, אליפות שווה לריאל 2.5 מיליון יורו כבונוס מאדידס וזכייה בצ'מפיונס שווה 5 מיליון. הסכומים הללו קופצים ל-3.5 ו-7 מיליון בהתאמה החל מ-2020. בכל שנה עד 2024 מקבלת ריאל 100 מיליון יורו מאדידס, שבתמורה, מקבל מריאל את הזכות לארגן את חגיגות הזכייה הרשמיות בכיכר סיבלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully