וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם הרימה ידיים במרוץ האליפות: "מלכי לונדון הודחו מהכס"

התרנגולים יודעים שאחרי ההפסד מול ווסטהאם, סיפור האליפות די גמור: "כמעט בלתי אפשרי שנזכה, אבל לא נפסיק להתאמץ", אמר אריק דייר. פוצ'טינו: "פספסנו הזדמנות". וגם: איך העייפות הכריעה?

שחקן טוטנהאם, דלה עלי. רויטרס
רצף של תשעה ניצחונות ליגה נעצר. עלי/רויטרס

החלומות האחרונים של טוטנהאם להשלים קאמבק מדהים ולקחת את האליפות מתחת לאף של צ'לסי התנפצו אתמול (שישי) ככל הנראה, כאשר התרנגולים הפסידו 1:0 בדרבי לונדוני מול ווסטהאם. שער של מנואל לאנסיני בדקה ה-65 סידר לפטישים ניצחון יוקרתי וקבע שאם צ'לסי תנצח בבית ביום שני את מידלסברו, היא תהיה ביתרון שבע נקודות, כאשר יישארו תשע בלבד בקופה.

ההפסד אתמול קטע לטוטנהאם רצף של תשעה ניצחונות ליגה רצופים והוציא להם את הרוח מהמפרשים: "לזכות באליפות, או בכל תואר שהוא, זה רגע מפתח עבור מועדון. זה לא קשור ליכולת טובה או רעה, או למי רץ יותר או פחות. כשאתה צריך לנצח, אתה מנצח כדי לזכות בתואר. אם אתה רוצה להיות אלוף, אתה חייב לדעת לנצח משחקים כאלה. איך? אני לא יודע. חסר לנו קצת כדי שנוכל לעשות את זה. אבל אנחנו ממשיכים הלאה וננסה להילחם עד לסיום העונה", סיכם מאוריסיו פוצ'טינו.

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. GettyImages
עדיין גאה בשחקנים. פוצ'טינו/GettyImages

המאמן הוסיף: "אני רגוע, אבל מאוכזב כי פספסנו הזדמנות לצמק את הפער מצ'לסי. זה לא היה יום טוב עבורנו ועכשיו קשה לנו לחשוב על צ'לסי והאליפות. היינו חייבים לנצח כדי להלחיץ אותם וסיימנו עם התוצאה הכי גרועה. למרות זאת, הדעה שלי לא השתנתה. אני עדיין גאה מאוד בשחקנים שלי".

אריק דייר הודה שקבוצתו זקוקה לנס כעת: "זה היה קשה מלכתחילה ועכשיו זה קשה עוד יותר לראות אותנו זוכים. אני מאוד מאוכזב. אין לי עוד מה לומר. כמעט בלתי אפשרי שנזכה, אבל לא נפסיק להתאמץ".

באנגליה הצביעו על כך שווסטהאם היא הראשונה שרצה יותר מטוטנהאם במשחק ליגה מאז ההפסד הקודם של הספרס, אצל ליברפול בפברואר. העייפות השפיעה כנראה והמשחק הבא של טוטנהאם, מול מנצ'סטר יונייטד בבית, לא צפוי להיות פשוט יותר. "שאיפות האליפות של טוטנהאם הבינונית התנפצו", נכתב ב-ESPN ואילו ב"גרדיאן" הוסיפו כי "התרנגולים נענשו בבירה. ווסטהאם הדיחה את 'מלכי לונדון' מהכס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החגיגות של אוהדי ווסטהאם בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully