וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה גם בנאנסי, פריס סן ז'רמן הביסה 0:5 את באסטיה

אחרי האכזבה מול יובנטוס, המוליכה ניצחה 0:3 בליגה והגדילה שוב את הפער מפ.ס.ז' ל-3 נקודות עם משחק חסר. לוקאס, וראטי, לו סלסו וקבאני כבשו לאלופה מול נועלת הטבלה האומללה

שחקן מונאקו, תומא למאר. רויטרס
כבש את השני. תומא למאר/רויטרס

מונאקו בדרך לאליפות ראשונה מאז שנת 2000. אחרי האכזבה מול יובנטוס, המוליכה לא התקשתה הערב (שבת) עם 0:3 על נאנסי והגדילה לשלוש נקודות את הפער מפריס סן ז'רמן שטיילה לפני כן עם 0:5 קל על באסטיה האחרונה. בשישי: סנט אטיין ובורדו נפרדו ב-2:2.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מתקרב לזלאטן. אדינסון קבאני/רויטרס

נאנסי - מונאקו 3:0

אחרי האכזבה העצומה בחצי גמר ליגת האלופות וההפסד הביתי 2:0 ליובנטוס, מונאקו לא נתנה לעייפות להשפיע עליה ולמרות שקיליאן אמבפה וטיימואה בקאיוקו נותרו על הספסל, היא השיגה ניצחון קליל וחזרה ליתרון של שלוש נקודות בפסגה. טוביאס באדילה כבש שער עצמי כבר אחרי שלוש דקות. ברנרדו סילבה הכפיל עם נגיחה מקרוב (40) ותומא למאר חתם (86) אחרי בישול של אמבפה המחליף.

פריס סן ז'רמן - באסטיה 0:5

האלופה עדיין מאמינה בסיכוי לעקוף את מונאקו ואספה שלוש נקודות קלות מול נועלת הטבלה, שבחמישי בלילה גם ספגה הפסד טכני בעקבות התפרעות אוהדיה מול ליון ונראית קרובה מתמיד לירידה. לוקאס מורה כבש מקרוב אחרי בישול של בלס מטוידי בדקה ה-32 ולאחר מכן ירה טיל מ-30 מטרים לקורה, כשמרקו וראטי כבש שער יפהפה בבעיטה מ-20 מטרים בדקה ה-35. המחליף גונסאלו גדש בישל בנגיעה הראשונה שלו לאדינסון קבאני בדקה ה-76. פנדל של האורוגוואי נעצר על ידי ז'אן לואי לקה בדקה ה-80, אך הוא תיקן בדקה ה-89 והגיע ל-33 שערי ליגה העונה ו-86 מאז הצטרף לפ.ס.ז' - מקום שני אחרי זלאטן. בתווך, המחליף ג'יו לו סלסו הקפיץ לרשת בדקה ה-82 וחגג שער בכורה במדי פריס סן ז'רמן, בדקת הליגה הראשונה שלו.

סנט אטיין - בורדו 2:2

משחק הצמרת פתח את המחזור כבר ביום שישי ובסיומו האורחת נצמדה לליון, אבל פספסה הזדמנות לעקוף אותה במסגרת המאבק על המקום הרביעי ששווה ליגה אירופית. אדם אונאס (42, פנדל) וגטאן לאבורד (50) כבשו עבור בורדו, אבל רוברט בריץ' (45) ו-ונסן פאז'ו (64) השוו פעמיים.

משחקים נוספים:

גנגאן - דיז'ון 0:4
לגנגאן: ג'ימי בריאן (4 ו-64), יאניס סאליבור (55 ו-59 בפנדל)

לוריין - אנז'ה 1:1
ללוריין: רומן פיליפוטו (62). לאנז'ה: ונסן מאנקו (72)

ליל - מץ 2:0
למץ: ז'ורז' מאנג'ק (37), רנו קוהאד (55)

טולוז - קון 1:0
לקון: איבן סנטיני (58)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully