וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מ.ס. רובי עלתה לגמר בדקה ה-120, נס ציונה הודחה

דרמות בפלייאוף: עומר בוארון העניק לקבוצת האוהדים מחיפה 1:2 דרמטי מול האקסית בית שאן בדרך למפגש עם טבריה, בעוד הפייבורטית הדרומית הפסידה 2:0 בהארכה לכפר קאסם שתפגוש את כפר שלם

שוער סקציה נס ציונה עמית שמש. ניב אהרונסון
טעות שעלתה ביוקר לנס ציונה. עמית שמש/ניב אהרונסון

שלב הפלייאוף של ליגה א' נפתח היום (שישי) בצורה דרמטית, ובסיומו נקבע כי מ.ס. רובי שפירא חיפה תפגוש בגמר הצפוני את עירוני טבריה ואילו בדרום תארח בגמר הפועל כפר שלם את מ.ס. כפר קאסם.

סקציה נס ציונה - מ.ס. כפר קאסם 2:0 (בהארכה)

הקבוצה שהוליכה את המחוז הדרומי במשך תקופה ארוכה ובסופו של דבר הפסידה את העלייה להפועל מרמורק, הודחה כבר במשחק הראשון של הפלייאוף. כשנראה היה כי המשחק בדרך לפנדלים, עמית שמש שמט כדור חופשי פשוט של אוהד אדלשטיין בדקה ה-115 לתוך שערו וסיבך את המשחק עבור נס ציונה. המארחת שלחה את כולם קדימה ונענשה במתפרצת בדקה ה-119, עם כדור לחיבורים של מוחמד באדיר. כפר קאסם, שהבטיחה את המקום החמישי והכרטיס לפלייאוף רק במחזור האחרון, ממשיכה הלאה.

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה 1:3

הכתומים נחלצו מפיגור וחגגו בשכונת התקווה, עוד לפני שגילו כי יארחו גם את הגמר המחוזי בגלל ההפתעה שחוללה כפר קאסם. עמית פרחי כבש לזכות מכבי יבנה בדקה ה-18 אחרי הסטה של שרון גורמזנו בכדור קרן, אבל שי מזור השווה במבצע אישי נהדר (35), יניב מזרחי כבש מהאוויר (57) והמחליף מאור לובין חתם מול האקסית (60).

אוהדי מ.ס רובי שפירא. אדריאן הרבשטיין
זכו לרגע מתוק בסיום. אוהדי מ.ס. רובי שפירא חיפה/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. רובי שפירא חיפה - הפועל בית שאן 1:2 (בהארכה)

עומר בוארון שוב כבש מול האקסית בית שאן, רק שהפעם זה קרה בדקה האחרונה של ההארכה ונתן את האות לחגיגה גדולה של אוהדי מ.ס. רובי באצטדיון בעכו. גדי מלסה נגח את הראשון של המארחת בדקה ה-13, כשהשוויון של לירון אלימלך הגיע בחלוף חמש דקות, אך הקבוצה של איתן טייב הודחה כאמור ברגע האחרון.

הפועל איכסל - עירוני טבריה 2:1

גם בלי יתרון הביתיות, עירוני טבריה שסיימה רביעית את העונה הסדירה הצליחה להתקדם לגמר הפלייאוף הצפוני. חן ידען העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-18, ענאן נסרלדין השווה בדקה ה-43 עבור איכסל, אך אושרי טוויל הכריע שבע דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully