וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי ורדי הבא? שון מגוויר האירי מרשים את הסקאוטים מאנגליה

ה"מירור" מדווח שחלוצה בן ה-22 של קורק סיטי מבוקש בווסטהאם, סלטיק וקבוצות נוספות באנגליה, ביניהן הגדולות. מגוויר מזכיר בסגנון המשחק שלו את חלוצה של לסטר סיטי ומחזיק בסעיף שחרור נמוך

שחקן אקרינגטון סטנלי שון מגוויר. GettyImages
סיפור הסינדרלה הבא? מגוויר/GettyImages

ה"מירור" האירי מדווח שחלוצה של קורק סיטי מהליגה האירית, שון מגוויר, מבוקש על ידי סלטיק הסקוטית, קבוצתו הקודמת ווסטהאם, וקבוצות נוספות שמבצעות אחריו מעקב צמוד. מגוויר מזכיר מאוד בסגנון המשחק שלו את ג'יימי ורדי, חלוצה של לסטר סיטי שהחל את דרכו בליגות נמוכות ועשה את כל הדרך עד לנבחרת אנגליה. על פי הדיווח, האירי הצעיר מרשים את הסקאוטים ונמצא בפנקסים של לא מעט קבוצות באנגליה, אפילו הגדולות, וסביר להניח שינחת באחת מהן בקיץ הקרוב.

החלוץ בן ה-22 נולד בלוטון שבאנגליה והתחיל את קריירת המשחק שלו בווטרפורד יונייטד החובבנית מהליגה השנייה באירלנד. בינואר 2013 ווסטהאם החתימה את השחקן על חוזה לשנתיים וחצי, אך מגוויר לא הצליח להותיר חותם ולאחר מספר השאלות שוחרר לדאנדוק האירית ומשם הגיע לקורק סיטי, בה כבש 18 שערים בעונה שעברה והעונה הוא עומד על 11 שערים ב-16 משחקים בכל המסגרות. הוא נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בליגה האירית, וקבוצתו מוליכה את הטבלה ב-12 נקודות על המקום השני.

לחלוץ נבחרת אירלנד עד גיל 21 יש סעיף שחרור נמוך של כ-150,000 יורו, מה שיהפוך את רכישתו לפשוטה מבחינה כספית, אך נראה שהקבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך להתמודד עם תחרות לא פשוטה על שירותיו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully