וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: "קיליאן אמבפה בחר לחתום בריאל מדריד"

האם הבלאנקוס בדרך להחתים את ילד הפלא של אירופה? ה"מארקה" מדווח שהצרפתי קיבל החלטה לשחק בקבוצה של זידאן. סכום ההעברה המשוער צפוי להפוך את אמבפה לשחקן היקר ביותר אי פעם

one

ה"מארקה" הספרדי מדווח היום (שישי) שהמטרה מספר אחת של ריאל מדריד, החלוץ המלהיב קיליאן אמבפה ממונאקו, קיבל החלטה להפוך לגלאקטיקו בעונה הבאה. על פי הדיווחים, אמבפה הבהיר לראשי הבלאנקוס שהוא רוצה לשחק עבורם, וראשי המועדון כבר החלו בשיחות רלוונטיות עם משפחתו של אמבפה בנוגע למעבר הצפוי. הצרפתי הפך בתקופה האחרונה לאחד השמות המבוקשים ביותר באירופה, ושמו כבר נקשר לקבוצות פאר כמו מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן, אך מסתמן שלאלופת אירופה יש את הסיכוים הטובים ביותר להחתימו.

על פי הדיווחים, הסיבה העיקרית שבגללה אמבפה מעוניין לעבור לבירת ספרד היא נוכחותו של מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן. קפטן נבחרת צרפת לשעבר היה מעוניין באמבפה עוד כשהיה בנוער של מונאקו והחלוץ בן ה-18 מעריך אותו מאוד ואף רואה בו מודל לחיקוי. אמבפה המוכשר גדל במחלקת הנוער של מונאקו וחווה עונת פריצה חלומית: ב-39 הופעות בכל המסגרות הוא כבש 24 שערים ובישל 11 נוספים, כל זאת בזמן שהוא מוביל את קבוצתו לקרב עם פריס סן ז'רמן על האליפות בצרפת ולחצי גמר ליגת האלופות.

ומה לגבי סכום ההעברה? התקשורת הספרדית מדווחת שמונאקו לא תשחרר את אמבפה במחיר נמוך מ-100 מיליון יורו, ואף ישנם פרסומים נוספים שמונאקו כבר סירבה להצעה בסכום הזה ומעוניינת לקבל סכום גדול יותר. ההנחה היא שאם העסקה תצא לפועל, יהיה מדובר בעסקה היקרה ביותר אי פעם בכדורגל העולמי.

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה. רויטרס
בדרך לקרוע רשתות גם במדריד? אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully