וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו, הספורטאי הפופולרי בעולם: "זה עושה אותי מאושר"

כוכב ריאל מדריד הגיע ל-100 מיליון עוקבים באינסטגרם, ובשקלול שאר הפרופילים הרשמיים שלו ברשתות החברתיות הוא מדורג במקום השני במדד הפופולריות בעולם כולו. צפו בתמונות הכי אהובות

one

תאהבו או תשנאו אותו, כריסטיאנו רונאלדו הוא עדיין כנראה הספורטאי הכי מעניין בספורט העולמי כיום. לאחרונה, אולי בזכות היכולת העילאית שהוא מציג בשלבי ההכרעה בליגת האלופות, הוא גם שובר שיאי פופולריות, כשאמש (חמישי) הוא הגיע ל-100 מיליון עוקבים באינסטגרם - הכי הרבה לספורטאי כלשהו בעולם. לשם השוואה, הפרופיל היחיד בעולם עם יותר עוקבים הוא זה של הזמרת סלינה גומז, לה 119 מיליון עוקבים.

כמובן שבמובן הזה הוא מקדים בהרבה את יריבו הגדול לאו מסי, שמפגר מאחור בכל מה שקשור לרשתות החברתיות (71 מיליון עוקבים "בלבד"). העמוד המתוחזק היטב של רונאלדו כולל יותר מ-1,800 פוסטים מאז הצטרף לרשת, וכמובן שגם ברשתות החברתיות האחרות הוא מדורג בצמרת הספורטאים, עם 51 מיליון עוקבים בטוויטר ויותר מ-12 מיליון לייקים לדף הפייסבוק הרשמי שלו. בחודש ספטמבר בעונה שעברה רונאלדו הגיע ל-238 מיליון עוקבים בכל הרשתות החברתיות, מה שהפך אותו לאיש השני הכי "פופולרי" בעולם אחרי טיילור סוויפט.

רונאלדו ציין את שיא העוקבים באינסטגרם עם הודעה קצרה למעריציו, בה הודה להם ועל התמיכה ואמר ש"100 מיליון זה מספר קסום. תודה על כל התמיכה שאני מקבל ברחבי העולם, זה עושה אותי מאושר". כמו כן, רונאלדו ענה לכמה משתמשים וענה בין היתר על שאלה של אחד מהם האם הוא אנושי, בעקבות הכושר המעולה בו הוא מצוי לאחרונה. "אני לא חייזר, גם אני בשר ודם, כמו כולם", השיב בציניות.

הנה שבעת הפוסטים הכי "אהובים" בפרופיל האינסטגרם של רונאלדו, על פי לייקים ותגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully