וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 חשוב את הופנהיים

השוורצגלבן עברו את יריבתם על המקום השלישי בזכות שערים של רויס (4) ואובמיאנג (82). באיירן ניצחה 0:1 את דרמשטאדט שירדה. ר.ב. לייפציג דרסה את הרטה והבטיחה את המקום בבתי האלופות

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
ניצחון חשוב/רויטרס

המחזור ה-32 בליגה הגרמנית יצא לדרך ביום שישי עם 3:4 קצבי של פ.צ קלן על ורדר ברמן. בשבת המוקד עבר לקרב על המקום השלישי, בו דורטמונד ניצחה 1:2 את הופנהיים. במאבקי התחתית גם היה חם מאוד. אינגולשטאדט שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 ביתי מול באייר לברקוזן, באיירן מינכן ניצחה 0:1 את דרמשטאדט שירדה סופית לליגת המשנה. וולפסבורג השיגה 0:2 חשוב מאוד בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט.

שחקני בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שחקני דורטמונד חוגגים עם האוהדים/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 1:2

הקבוצה של תומאס טוכל עם ניצחון חשוב מאוד שהעלה אותה אל המקום השלישי עם 60 נקודות, שתיים יותר מיריבתה היום במקום על המקום שמוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. מרקו רויס כבש את השער החמישי שלו בשישה משחקים בכל המסגרות מאז שחזר מפציעה וזה קרה כבר בדקה הרביעית. רויס, שהיה בעמדת נבדל ברורה, קיבל כדור עומק מגונסאלו קטסרו והכניע את אוליבר באומן. הצהובים-שחורים כמעט הכפילו את היתרון בדקה ה-14. פאבל קאדז'אבק נגע ביד ברחבה אחרי שרויס, שבעצמו כנראה נגע בתחילת במהלך בידו, העביר כדור רוחב. פייר אמריק אובמיאנג בעט את הפנדל לא מדויק והחוצה. דורטמונד השיגה את השער השני בדקה ה-82. פישצ'ק הגביה מימין, גריירו בעט מקרוב לקורה וזה חזר לאובמיאנג, שנגח מקרוב פנימה את ה-28 שלו בליגה העונה, כמו רוברט לבנדובסקי, 0:2. הופנהיים קיבלה פנדל בדקה ה-85 אחרי עבירה של סנדרו ואגנר ברחבה. אנדריי קרמאריץ' בעט מהנקודה הלבנה למרכז השער ופנימה, 1:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חואן ברנאט שחקן באיירן מינכן (ימין) עם תומאס מולר. רויטרס
חואן ברנאט חוגג/רויטרס

באיירן מינכן - דרמשטאדט 0:1

הבווארים חגגו את האליפות בסטייל והורידו את הקבוצה של טורסטן פרינגס אל ליגת המשנה אחרי שתי עונות בליגה הבכירה. חואן ברנאט כבש בדקה ה-18. מספר 18 כובש בדקה ה-18. פרנק ריברי העביר כדור רוחב, המגן הספרדי עבר יפה את השומר שלו ובעט מקרוב את ה-0:1. הוא רץ לחבק את טיאגו אלקנטרה, שהפך השבוע לאבא. האורחת קיבלה פנדל בדקה ה-86. חואן ברנאט הכשיל ברחבה את סוון שיפלוק. חאמיט אלטינטופ בעט מהנקודה הלבנה מול האקסית, אבל נבלם אצל טום שטארקה.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
לוהט. ורנר/רויטרס

הרטה ברלין - ר.ב. לייפציג 4:1

מי היה מאמין? הקבוצה של רלף האזנהוטל, שעלתה לבונדסליגה לראשונה רק העונה והוקמה רק ב-2009, הבטיחה את המקום שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. השוורים עשו את זה בצורה מרשימה מאוד עם ניצחון חוץ במעין דרבי מול הקבוצה מהעיר השכנה. טימו ורנר הגיע כבר ל-19 שערי ליגה העונה עם צמד (11 ו-54 אחרי טעות איומה של השוער המקומי רונה יארסטיין), דייבי זלקה כבש צמד משלו (89 ו-92) והשלים ניצחון ענק אחרי שרני חדירה כבש שער עצמי שצימק בדקה ה-85. ורנר הוא השחקן הראשון בן ה-21 שכובש לפחות 18 שערים בעונת בונדסליגה מאז דיטר מולר עשה את זה ב-1974/75.

שחקן פ.צ קלן, אנתוני מודסט. GettyImages
מודסט/GettyImages

פ.צ קלן - ורדר ברמן 3:4

משחק משוגע בקלן, בסופו הקבוצה הביתית חלפה על פני האורחת ועלתה זמנית למקום השישי שמוליך לליגה האירופית. אנתוני מודסט הפנטסטי כבש צמד (13 ו-47) והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-25. לאונרדו ביטנקורט (28) וסימון זולר (44) השלימו את החגיגה. פין ברטלס (34) תאו גברה סלסאי (40) וסרג' גנאברי (62) כבשו עבור ברמן, שהפסידה בפעם הראשונה אחרי 11 משחקי ליגה.

דניאל דידאבי שחקן וולפסבורג. GettyImages
שחקני וולפסבורג חוגגים ניצחון יקר/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - וולפסבורג 2:0

הזאבים עם ניצחון חשוב מאוד, ששיפר את מאזנם ל-36 נקודות, שלוש מעל המקום שמוביל למבחנים ושבע מעל אינגולשטאדט במקום ממנו יורדים. דניאל דידאבי כבש את הראשון בדקה ה-48. מריו גומז מצא את השחקן שהגיע בקיץ שעבר משטוטגרט, הוא גבר בקלות על טאלב טואטחה, שכיסה לא טוב, ובעט פנימה, 0:1. השני הגיע בדקה ה-63. פול ז'ורז' אנטפ עבר את השומר שלו בקלות והשאיר את מריו גומז מול שער ריק והוא בעט פנימה, 0:2.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט (שמאל) מול קווין פולאנד שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
המצב רע מאוד. אלמוג כהן מול פולאנד/GettyImages

אינגולשטאדט - באייר לברקוזן 1:1

המארחת כבר הרגישה איך היא גונבת ניצחון מפתיע וחוזרת בענק למאבקי ההישרדות, אבל בסופו של דבר באייר לברקוזן הצליחה להוציא לפחות תיקו שהרחיק אותה מעט מהקו האדום והותיר את אלמוג כהן וחבריו במצב רע מאוד. סוני קיטל הצליח לכבוש בדקה ה-73 אחרי שקיבל כדור מדריו לסקאנו, הקפיץ מעל שומר אחד ובעט נהדר פנימה את ה-0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-78. קאי האברץ בן ה-17 נגח פנימה שער חשוב מאוד אחרי הגבהת קרן של וונדל וקבע 1:1 קריטי.

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוגסבורג 1:1
למנשנגלדבאך: אנדרה האן (94), לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully