וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר: "הגיע הזמן שארכוש קבוצת NBA"

המתאגרף האמריקאי נפגש עם מג'יק ג'ונסון והשניים דיברו על האפשרות ש"פריטי בוי" יהפוך לבעלים של קבוצה בליגה הטובה בעולם. פנה לבעלי הקבוצות: "אם אתם מוכנים למכור את הקבוצה שלכם, צרו איתי קשר"

המתאגרף פלויד מייוות'ר. GettyImages
מייוות'ר במשחק של גולדן סטייט. בקרוב יגיע כבעלים?/GettyImages

פלויד מייוות'ר נמצא בתקופה האחרונה בעיצומו של משא ומתן לקראת קרב הענקים המתוכנן בינו לבין קונור מקגרגור, שיכול להכניס לכיסו 100 מיליון דולר נוספים. מדובר בסכום שיאפשר למייוות'ר להגשים את חלומותיו הפרועים ביותר כולל, אולי, לקנות קבוצת NBA.

המתאגרף האמריקאי נפגש ביום שלישי עם מג'יק ג'ונסון האגדי שמתפקד כיום כנשיא לענייני כדורסל של הלוס אנג'לס לייקרס, ועל פי הדיווחים השניים שוחחו על האופציה שמייוות'ר יהפוך לבעלים של קבוצה בליגה הטובה בעולם.
"הגיע הזמן שארכוש קבוצת NBA. אם אתם מוכנים למכור את הקבוצה שלכם, צרו איתי קשר", התבטא מייוות'ר בטוויטר.

על פי מגזין "פורבס", מייוות'ר מוערך בכ-340 מיליון דולר, סכום שאולי יכול להפוך אותו לבעלים של קבוצת NBA, אבל עדיין לא יהפוך אותו לאחד מהבעלים העשירים בליגה, שכן ל-20 מהקבוצות יש בעלים המוגדרים כביליונרים.

אם המתאגרף האגדי בן ה-40 רציני בקשר לרכישת קבוצה, סביר להניח שהוא יהיה חייב לשתף פעולה עם שותף פיננסי נוסף, בדיוק כפי שדרק ג'יטר עושה עם ג'ב בוש ושותפים נוספים בהצעתם לקנות את קבוצת הבייסבול מיאמי מרלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully