וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאטסראיי נגד בלאט: "המילים המעליבות שלו נתקלו בחיוך של השופטים"

בקבוצה זעמו על השיפוט במשחק נגד דרושאפקה, עתאמן עקץ את המאמן הישראלי: "לא נתקלתי בשיפוט כזה, השופטים צריכים להפסיק להיות אוהדים של המאמנים הזרים ולהתייחס לכולם בצורה שווה"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
זוכה לשיפוט מפרגן? דיוויד בלאט/GettyImages

דרושאפקה של דיוויד בלאט ניצחה אתמול (רביעי) את גלאטסראיי במשחק שנדחה בשל העובדה שקבוצתו של בלאט שיחקה בפלייאוף של היורוליג נגד ריאל מדריד. מסתבר שגלאטסראיי ומאמנה ארגין עתאמן ממש לא אהבו את הדחייה והיו להם גם לא מעט טענות והאשמות קשות כלפי המאמן הישראלי.

בהודעה שהוציאה הקבוצה במסע"ת נכתב כי "איגוד הכדורסל הטורקי דחה את המשחק בגלל לחץ של דרושאפקה. האיגוד פעל בניגוד לחוקים של עצמו". על השיפוט במשחק נכתב כי "המחאה של בלאט ואפילו המילים המעליבות שלו באנגלית נתקלו בחיוך עדין מצד השופטים ופלירטוט עמם בזמן שהמאמן הכי מצליח בטורקיה נענש מיד ובצורה אכזרית".

ארגין עתאמן עצמו תקף: "קורים דברים מוזרים בליגה. אי אפשר לשנות ככה תאריך. לא זוכר שנתקלתי בשלישיית שופטים כזו. הם לא שרקו לשום עבירה טכנית או עבירה בלתי ספורטיבית לדרושאפקה, לא ראיתי סיטואציה כל כך לא ספורטיבית במשחק. השופטים צריכים להפסיק להיות אוהדים של המאמנים הזרים ולהתייחס לכולם בצורה שווה. שרקו נגדי עבירה טכנית בצדק, אבל גם בלאט היה צריך לקבל כזו. אני לא מבין למה דרושאפקה זוכה לפריבילגיות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully