וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "מבחינתנו הפלייאוף מתחיל מחר"

4.5.2017 / 16:15

מאמנה החדש של הפועל תל אביב יערוך בכורה על הקווים במשחק הביתי נגד גלבוע/גליל (ו', 15:45, ספורט 5) שניצחון של קבוצתו ישאיר אותה חזק בתמונת הפלייאוף. בית הלחמי מונה לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית

one

משחקי המחזור ה-30 בליגת העל יינעלו מחר (שישי) עם המשחק בו תארח הפועל תל אביב את הפועל גלבוע/גליל (15:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, אלעד לייבוביץ' ואלי מרון). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כששני המשחקים היו צמודים. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב בדרייב אין 85:87 כשאלאנדו טאקר וריצ'רד האוול קולעים 16 נקודות כל אחד. גלבוע/גליל נקמה בה בסיבוב השני בגן נר עם ניצחון 81:86 כשאריק גריפין ומרפי הולוואי תורמים 20 נקודות כל אחד.

חוסר השקט בהפועל תל אביב נמשך גם בשבוע שעבר מאז ההפסד להפועל אילת, שהיה הרביעי ברציפות של האדומים. המאמן רמי הדר התפטר ביום שישי האחרון, ואת מקומו יתפוס על הקווים עד לסיום העונה רועי חגאי, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, ואימן כבר בליגת העל את בני הרצליה ועירוני נהריה. חגאי ינסה להוביל את האדומים לסיום עונה מוצלח וכניסה לפלייאוף, כשכרגע נראה שהיריבה העיקרית של הפועל תהיה מכבי חיפה, איתה היא צריכה עוד להתמודד במחזור האחרון. המטרה הראשונית של הקבוצה היא לעצור את רצף ההפסדים עם ניצחון ביתי על גלבוע/גליל. "ברור לנו מה עלינו לעשות כדי להיכנס לפלייאוף, מבחינתנו הפלייאוף מתחיל מחר ואני בטוח שהקהל יתגייס וימלא את האולם כדי להעניק לשחקנים את הגב והעידוד", אמר חגאי לקראת המשחק.

גלבוע/גליל איבדה סיכוי להכנס לרבע גמר הפלייאוף גם באופן תיאורטי, ואחרי עונה יפה מאוד של הקבוצה של אריאל בית הלחמי, היא תנסה לסיים עם טעם טוב. בגלבוע נענו לבקשתו של מרפי הולוואי שנקלע לתסבוכת אישית ונאלץ לחזור לארצות הברית, והאדומים ישחקו עם שלושה זרים עד לסיום העונה. בית הלחמי מונה היום לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית, כשמי שישמש כעוזרו הוא עופר רחימי.

מאמן הפועל תל אביב רועי חגאי עם תמיר בלאט. ברני ארדוב
"ברור לנו מה עלינו לעשות". רועי חגאי עם תמיר בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully