וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה לא מבינים: לאן נעלם ויטור פבראני?

הברזילאי, ששוחרר ממכבי תל אביב אחרי כחצי עונה ב-2015, פתח לא רע את הקדנציה בבארסה אך לא שיחק מאז ה-17 במרץ ולא ברור מתי יחזור. הקטלאנים כבר מתחילים לחפש לו מחליף

שחקן ברצלונה ויטור פבראני. GettyImages
שוב הפציעה עוצרת אותו. פבראני/GettyImages

במכבי תל אביב עברו בשנים האחרונות הרבה מאוד פלופים, אבל בצמרת הרשימה הזו אפשר בהחלט למצוא את ויטור פבראני.

הברזילאי, שבעברו השתייך לבוסטון מה-NBA, נחת בהיכל בקיץ 2015 אחרי כשנתיים בהן לא שיחק כדורסל בשל ניתוח בברכו ורצועות פגועות. הוא שוחרר ממכבי תל אביב ב-2 בנובמבר, בתום חמישה חודשים בהם בקושי תרם משהו לקבוצה.

לאחר שעזב את יד אליהו חזר פבראני למורסיה, במדיה שיחק בהצלחה בין 2009 ל-2011. בינואר האחרון השלים מעבר מפתיע לברצלונה, ששילמה עליו 250 אלף יורו ונתנה לו חוזה לשנתיים.

הפתיחה במדי הבלאוגראנה הייתה נהדרת ופבראני כיכב במשחק היורוליג הראשון שלו. בסך הכול, הוא הספיק לשחק עם הקטלאנים 15 משחקים מבטיחים בליגה וביורוליג, אבל לאחר משחק החוץ ביורוליג מול דרושאפקה ודיוויד בלאט ב-17 במרץ, נעלם הברזילאי מהמגרשים וטרם חזר.

בברצלונה טענו תחילה כי מדובר בפציעה של שלושה שבועות, הנובעת מ"בעיות בברך ימין". אלא ששלושת השבועות חלפו מזמן ולמעשה, למעלה מחודש וחצי כבר עבר ופבראני לא נראה באזור. ברצלונה הודחה מהיורוליג כבר מזמן, אך בליגה הספרדית, שם נותרו שלושה מחזורים, היא מתכוננת לפלייאוף וכעת, חוששת להיתקע ללא גבוה מחליף.

לקבוצות בספרד מותר לרשום שחקנים עד ה-20 במאי, יום לפני תחילת הפלייאוף ובברצלונה כבר מכינים חלופות לפבראני, שעלול למצוא את עצמו משוחרר מאוד קבוצה בגלל אותה פציעה מתסכלת, שלא מאפשרת לו להישאר כשיר לאורך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully