וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: אירוע כדורמים גדול בסחנה בעמק בית שאן

4.5.2017 / 14:13

כ-1,500 אנשים צפויים להגיע לפסטיבל "יורדו" שמארגן איגוד הכדורמים. יו"ר האיגוד רויטל כהן גלוסקא: "אמרנו לעצמנו 'מספיק עם המלחמות במים, בואו נעשה כיף במים'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבור מעניין בין הענף לצבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

יושבת ראש איגוד הכדורמים רויטל כהן גלוסקא סיפרה היום (חמישי) כי 12 שחקנים מובחרים ממחזור 99', המתגייס כעת, מתגייסים לשייטת 13. "יש גם שחקנים שיתגייסו ליחידות המובחרות האחרות, לסיירות וליחידות נוספות וכך יוצא שכמעט בכל שנתון, שחקנים טובים עוזבים את הכדורמים לטובת הצבא. אנחנו נמצאים כל הזמן בקשר עם מנהל הספורט ועם הגורמים השונים בצה"ל על מנת להגיע לנקודת איזון, בה נמצא תעסוקה צבאית הולמת לשחקני הכדורמים, כך שהם גם יעשו שירות משמעותי כפי שהם רוצים וגם יוכלו להמשיך לשחק".

לצד החיבור החזק בין הענף לצבא (שבא לידי ביטוי גם בדמות מותו של בר רהב, שחקן כדורמים מצטיין, בצוק איתן), האיגוד מנסה להתחדש ומחר צפוייים להגיע 1,500 אנשים לסחנה בעמק בית שאן, לפסטיבל "יורדו" שמטרתו לחבר את השחקנים ומשפחותיהם עוד יותר מתמיד לענף ולאיגוד. כהן גלוסקא: "כשחשבנו על האירוע אמרנו לעצמנו 'מספיק עם המלחמות במים, בואו נעשה כיף במים'. יהיו משחקי ראווה. משחק אולסטארס של צפון מול דרום. משחק נבחרת עבר נגד נבחרת ההווה. אני רוצה להחזיר את הכיף לענף ואני רואה עתיד מאוד גדול בכדורמים. אין הרבה מקומות כמו הסחנה לקיום כאלה משחקים". במקביל, נבחרת הנשים ממשיכה בימים אלה בהכנותיה לאליפות אירופה שתיערך בסרביה בחודש אוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully