וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: דייגו קוסטה חתם על הסכם ראשוני מול טיאנג'ין מסין

האם כוכב צ'לסי בדרכו לליגה הסינית? ב"קאדנה" דווח כי קוסטה וסוכנו ז'ורז'ה מנדש נפגשו ביום חמישי עם ראשי טיאנג'ין וחתמו על הסכם, במסגרתו הוא ירוויח 30 מיליון יורו וצ'לסי תקבל 90 מיליון

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. רויטרס
הסופרסטאר הבא בסין? קוסטה/רויטרס

האם דייגו קוסטה הוא השם הנוצץ הבא בליגה הסינית? ב"קאדנה סר", תחנת הרדיו הספרדית הגדולה, פורסם הלילה (בין רביעי לחמישי) כי חלוץ צ'לסי ונבחרת ספרד חתם על הסכם ראשוני עם קבוצת טיאנג'ין קוויאנג'יאן ויעזוב בסיום העונה את צ'לסי לטובת סין.

על פי הדיווח, קוסטה צפוי להרוויח בטיאנג'ין סכום אסטרונומי של 30 מיליון יורו, בעוד צ'לסי תשלשל לכיסה לא פחות מ-90 מיליון יורו על מכירת החלוץ, אותו רכשה בקיץ 2014 מאתלטיקו מדריד תמורת כ-38 מיליון יורו.

ב"קאדנה" טוענים כי השחקן וסוכן העל ז'ורז'ה מנדש נפגשו במסעדה בלונדון ביום חמישי בשבוע שעבר עם ראשי הקבוצה הסינית, בה משחקים אלשנרדה פאטו ואקסל ויטסל והגיעו לסיכום ראשוני. מאמן טיאנג'ין הוא בלם העבר הנהדר פאביו קנבארו.

ב-115 משחקים במדי צ'לסי עד כה כבש דייגו קוסטה 57 שערים. העונה הוא עומד על 20 שערים ב-37 משחקים. עד כה, הוא זכה עם צ'לסי באליפות אחת ובגביע הליגה, כאשר העונה הקבוצה עושה את דרכה הבטוחה לאליפות נוספת.

בליגה הסינית נשפכו סכומי כסף גדולים בשנים האחרונות, כולל ארבע מ-42 ההעברות היקרות אי פעם. אם קוסטה יימכר ב-90 מיליון יורו, הוא יהפוך להעברה הרביעית היקרה בהיסטוריה של הכדורגל, לצד גונסאלו היגואין מנאפולי ליובנטוס ומאחורי פול פוגבה, גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully