וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מונאקו מהללת את ג'יאנלואיג'י בופון: "הצלות מדהימות". היגואין עוקץ את המבקרים

חלוץ יובנטוס שבר בצורת עם צמד ב-0:2 של יובנטוס על מונאקו: "שיגידו מה שיגידו". בופון, ששמר על רשת נקייה גם במשחקו ה-100 באלופות הזהיר: "שום דבר לא גמור עדיין". וגם: למה כעס אלגרי, המחווה הנפלאה של בופון לאמבפה ומספרי המשחק

גונסאלו היגואין חוגג/רויטרס

משחקי הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות עוד לפנינו, אך כבר אתמול (רביעי) ניתן להגיד שרוב הסיכויים שיובנטוס וריאל מדריד תיפגשנה בגמר, לאחר שהגברת הזקנה ניצחה 0:2 במונאקו מצמד של גונסאלו היגואין. ההגנה החזקה של יובנטוס לא ספגה כבר 621 דקות בצ'מפיונס, ולא אפשרה להתקפה המלהיבה של הקבוצה מהנסיכות להבקיע, בדרך כנראה לגמר שני בשלוש העונות האחרונות.

עוד בנושא

ליגת האלופות: יובנטוס ניצחה 0:2 במונאקו בחצי הגמר הראשון

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
אגדה מהלכת. ג'אנלואיג'י בופון/GettyImages

התגובות

גם למאמן מונאקו לאונרדו ג'ארדים לא נותר אלא להצדיע ל"הצלות המדהימות" של ג'יאנלואיג'י בופון, שמנע שני שערים בטוחים במצב של 0:0 והציל את האיטלקים, ובהמשך אף שמר על שער נקי עם הצלה מצוינת בדקה האחרונה.

"יובנטוס התחילה טוב יותר, אבל מהר מאוד השתווינו להם", אמר המאמן המפסיד, "אני חושב שהיעילות היא מה שעשה את ההבדל. יובנטוס כבשה שני שערים משלושה מצבים, ואנחנו לא כבשנו משלושה מצבים. לבופון היו כמה הצלות טובות. חוסר היכולת שלנו להכריע הייתה בזכותו. הוא סיפק שתיים או שלוש הצלות מדהימות". המאמן הוסיף לקראת הגומלין ולקראת מאבקי האליפות המקומיים של קבוצתו ש"דיברתי עם השחקנים, אמרתי להם שחייבים להמשיך להאמין. אם ננצח בנאנסי בשבת, תהיה לנו מוטיבציה מטורפת באיטליה".

כובש הצמד ליובנטוס, גונסאלו היגואין: "אני מאושר, זה ניצחון חשוב ומרגש ועוד במעמד חצי הגמר. שיגידו מה שיגידו, אני תמיד עובד הכי קשה שאני יכול, ומנסה לעשות את הטוב ביותר. הדבר החשוב ביותר הוא שנישאר רגועים, כך נוכל לעבור את הגומלין בצרפת בשלום".

"כל המחמאות לשחקנים", אמר בסיום מסימליאנו אלגרי, "זה לא היה קל. למונאקו יש הרבה טכניקה, עשינו יותר מידי טעויות ובופון סיפק הצלה נהדרת במצב של 0:0. עדיין יש גומלין לשחק ויהיה משחק רציני נוסף".

על ההחלטה לפתוח עם אלבס בחלק הקדמי: "זה מאוד פשוט. חדירה מושכה ומונאקו מסוכנת במתפרצות, אז הייתי צריך עוד שחקן שיסגור וימנע מהם לצאת. הייתי גם צריך מישהו חזק בכדורי גובה כמו ברצאלי, שהיה נפלא, כי מרקיזיו לא טוב בראש".

על בופון: "כשהדברים מסתבכים, אתה יודע שאפשר לסמוך על בופון. הוא הטוב בעולם וכשיש משחק גדול הוא תמיד מוכן".

אלגרי גם חשף שכעס על מיראלם פיאניץ'. "כעסתי עליו, כי הוא יכול להפוך לאחד משלושת הקשרים הטובים בעולם, אבל מדי פעם הוא שולח מסירה לא נכונה, ואז מתנהג כאילו זה סוף העולם. הוא חייב להיות רגוע, כי הוא לא מנצל את הפוטנציאל שלו".

ג'ורג'יו קייליני: "0:2 בחוץ זו תוצאה חשובה. אנחנו מאוד מרוצים. אנחנו חייבים לשבח את אלבס והיגואין. גם כשמגיעים מולנו למצבים יש לנו את בופון. אם נגיע לגמר ננקוט בגישה שונה מאשר לפני שנתיים".

ג'אנלואיג'י בופון, כוכב המשחק הערב שהמשיך את רצף המשחקים ללא ספיגות, אמר בסיום: "הגענו למשחק הזה בגישה הנכונה, עשינו מה שנדרש במגרש. מאוד פחדנו ממונאקו והדרך היחידה לנצח משחק כזה הייתה לשחק ברמה שאנחנו שיחקנו. מבחינה טקטית, המאמן הבין מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח את המשחק. יש עדיין משחק גומלין, מונאקו מסוגלת לעשות הכול בהתקפה, יש לנו יתרון אבל שום דבר לא גמור עדיין".

בופון סיפר בסיום: "החלפתי חולצות עם אמבפה מתוך כבוד. אני זוכר שכאשר אני הייתי ילד, מישהו לא הסכים להחליף איתי חולצה בסיום משחק. שנאתי את זה".

אמבפה, החלוץ הצעיר של מונאקו, הודה שחוסר הניסיון של מונאקו השפיע. "היה חסר לנו ניסיון, וקצת נחרצות, כי הגענו להמון מצבים אבל לא כבשנו", אמר החלוץ, "בופון סיפק כמה הצלות גדולות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס הודף כדור. רויטרס
בלתי ניתן להכנעה. בופון/רויטרס

מספרי המשחק

* דני אלבס יצר 27 מצבים העונה בליגת האלופות, יותר מכל שחקן אחר.

* דני אלבס בישל שני שערים במשחק אחד באלופות לראשונה בקריירה.

* דני אלבס זכה ביותר תיקולים מכל שחקני ההגנה של מונאקו ביחד.

* גונסאלו היגואין כבש הערב (2) אותה כמות שערים כמו בכל 24 משחקי הנוקאאוט הקודמים שלו באלופות.

* גונסאלו היגואין הוא הראשון מיובנטוס שמבקיע יותר משער אחד במשחק חצי גמר ליגת האלופות מאז אינזאגי, ב-1998/99.

* הוא גם שבר בצורת של שבעה משחקי נוקאאוט ללא שער.

* היגואין הבקיע שני צמדים בליגת האלופות, שניהם נגד יריבות מצרפת (הראשון מול מארסיי ב-2013).

* ג'אנלואיג'י בופון רשם את הופעתו ה-100 בליגת האלופות, האיטלקי השני שעושה זאת אחרי פאולו מלדיני. ב-60 מאותם משחקים הוא לא ספג.

* בופון לא ספג כבר 531 דקות רצופות בליגת האלופות, השיא שייך ליינס להמאן (853 דקות).

* בופון עצר את 69 הבעיטות האחרונות שנבעטו לעברו בליגת האלופות.

* רדאמל פלקאו וחואן קוואדרדו הם השחקנים מספר 3 ו-4 שמשתתפים בחצי גמר ליגת האלופות, אחרי קורדובה מאינטר וחאמס מריאל מדריד.

* עד הערב, מונאקו כבשה ב-44 משחקים ביתיים ברצף בכל המסגרות (מאז נובמבר 2015).

* אך קבוצה בליגת האלופות לא חזרה מהפסד בהפרש של שני שערים בבית ועלתה לשלב הבא.

* יובנטוס שמרה על רשת נקייה בשלושה משחקים מול ברצלונה ומונאקו, שכבשו יחד 302 שערים בכל המסגרות העונה.

* לראשונה בהיסטוריה, יובה שמרה על רשת נקייה באלופות במשך שישה משחקים רצופים.

* הובקעו העונה בליגת האלופות 3.04 שערים למשחק, המספר הכי גבוה בתולדות המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully