וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונצ'י הודיע: "פרנצ'סקו טוטי יפרוש מכדורגל בתום העונה"

המנהל הספורטיבי החדש של רומא אישר רשמית: אגדת הכדורגל יפרוש בגיל 40 ויקבל תפקיד מקצועי במועדון. זכה באליפות ובשני גביעים עם רומא, ובאליפות העולם עם נבחרת איטליה

פרנצ'סקו טוטי, שחקן רומא. GettyImages
מלך השערים של רומא בכל הזמנים. טוטי/GettyImages

תם עידן ברומא. אגדת הכדורגל, פרנצ'סקו טוטי, ששיחק לאורך כל הקריירה בקבוצה מבירת איטליה, הודיע שיפרוש מכדורגל בתום העונה בגיל 40. המנהל הספורטיבי החדש של הג'אלורוסי, מונצ'י, אישר זאת באופן רשמי. הקיסר צפוי לקבל תפקיד מקצועי לאחר שיתלה את נעליו.

המנהל הספורטיבי הכריז בטוויטר על הפרישה הצפויה של הקיסר ואמר: "בעניין של טוטי, כבר ידעתי שיש סיכום עם המועדון על כך שזוהי העונה האחרונה שלו. הוא יישאר במועדון ויתפקד כמנהל. פרנצ'סקו הוא רומא, ורציתי להשאיר אותו כמה שיותר קרוב. אני אשמח ללמוד ממנו אפילו אחוז אחד ממה שהוא יודע".

טוטי בן ה-40 החל לשחק בילדים של רומא בגיל 13 וביצע את הופעת הבכורה שלו בשנת 1993. הוא הגיע לכמעט 800 הופעות במדי הג'אלורוסי, הפך למבקיע השני בטיבו בהיסטוריה של הליגה האיטלקית והוא כרגע הכובש המבוגר ביותר בהיסטוריה של ליגת האלופות (מצא את הרשת בגיל 38 ו-59 ימים).

נכון להיום, שיחק טוטי 783 משחקים במדי רומא בכל המסגרות וכבש 307 שערים. הוא מלך השערים של רומא בכל הזמנים והיה לקפטן הצעיר ביותר בליגה האיטלקית, זאת לאחר שקיבל את הסרט בגיל 22 בלבד. הוא תכנן לסיים את הקריירה כבר בתום העונה שעברה, אך מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, שכנע אותו להמשיך לשחק.

שחקנה של רומא פרנצ'סקו טוטי חוגג. AP
לבש את המדים לראשונה בשנת 1993/AP
קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי. AP
"הקיסר" הוביל את רומא לאליפות ושני גביעים/AP
שחקן נבחרת איטליה פרנצ'סקו טוטי. AP
זכה עם איטליה במונדיאל 2006/AP
שחקנה של רומא פרנצ'סקו טוטי עם הקהל. AP
השחקן הגדול בתולדות המועדון. פרנצ'סקו טוטי עם אוהדי רומא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully