וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ עם איינבינדר תקוע, טביב ביקש ארכה להעברת הבעלות לאוחנה

3.5.2017 / 10:18

המגעים עם הקפטן לא מתקדמים ובבית"ר ירושלים סימנו את שלומי אזולאי ורועי גורדנה כמחליפים אפשריים. הבעלים מעוניין בארכה עד ל-30.5, כאשר עד לסוף החודש צפוי המשא ומתן להיות מושלם

צילום: אולפני הרצליה

בווידאו: אורי מלמיליאן מדליק משואה ביום העצמאות

המו"מ בין בית"ר ירושלים לדן איינבנידר עדיין לא מתקדם ונראה כי הסיכויים שיישאר מתמעטים. אם יעזוב, האופציות להחליפו הן שלומי אזולאי ורועי גורדנה. במקרה של אזולאי, ספק גדול אם מכבי תל אביב תשחררו ללא תמורה. בית"ר צריכה להודיע לאמיר עגייב עד לסיום העונה האם היא מממשת את הסיכום עימו לעונה הבאה. בשלב זה הנטייה במועדון היא לאשר את הסיכום שהושג עוד בחודש ינואר.

נציגים של הבעלים אלי טביב הגישו בקשה לארכה עד ל-30.5 להעברת זכויות הניהול. טביב מעוניין להעביר את זכויות הניהול לאלי אוחנה, כאשר הצדדים נמצאים בשיחות ומשא ומתן של עורכי הדין. עד לסוף החודש צפויה בית"ר להודיע על צירופו של אוחנה למועדון.

קלאודמיר הבהיר לאנשי המועדון כי הוא מעוניין להמשיך. יחד עם זאת, היות ולאחר צירוף חלוץ זר יהיו לצהובים-שחורים חמישה זרים (הייסטר, סאבו, קונטה, חלוץ זר, רואדה או בלם זר אחר), במועדון משהים כרגע את ההחלטה הסופית, גם מהסיבה שיש רצון אמיתי לנסות לצרף את קשר בני סכנין ז'אורז'יניו.

אלי טביב אמור להיפגש בקרוב עם איתן מזרחי המייצג את קלאודמיר וז'אורז'יניו ולנסות לקדם את העניינים. האפשרות ששני הברזילאים ישחק בבית"ר קיימת רק אם טל בן חיים הבלם יצורף לבית"ר על חשבון רואדה, מה שיפנה מקום לזר נוסף. מכבי תל אביב עדיין לא דיברה עם בן חיים על העונה הבאה והוא חופשי לנהל מו"מ. בבית"ר הבינו כי הבלם מעוניין להגיע ובודקים את האופציה.

קובי מויאל, שפתח טוב את העונה בעידן רן בן שמעון וממעט לקבל דקות לאחרונה, מסיים את חוזהו וככל הנראה לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. לשחקן ישנן הצעות ממספר קבוצות בליגת העל.

שחקן בני סכנין ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
יעבור לבירה? ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תחזור היום (רביעי) לאימונים ולהכנות לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת. המשחק ייערך באצטדיון בעכו עקב עונש אותו ספגה בני סכנין. אוהדי הקבוצה לא יוכלו להיכנס לאצטדיון עקב ההסכם עם המנהלת לפיו קהל אורח לא מגיע למשחקים בין הקבוצות במסגרת הליגה.

חן עזרא, שנעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה, עדיין סובל מרגישות בברך ונמצא בספק למשחק. אם הוא ייעדר, לא בטוח שבית"ר תמשיך עם אותו ההרכב וייתכן שיעקב בריהון או אבישי כהן יפתחו על חשבון אחד הקשרים.

בצוות המקצועי אמרו לקראת המשחק: "הפסד ואנחנו יכולים לאבד את המקום השלישי. היה לנו שבוע מצוין עם 7 נקודות מ-9 אפשריות אבל כלום עוד לא הסתיים. יש לנו שלושה משחקים לסיים את המשימה, לא רוצים לסיים במקום הרביעי ולבנות על כך שמכבי תל אביב תזכה בגביע".

חן עזרא בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עדיין סובל מרגישות בברך. חן עזרא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully