וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס ממשיך לרגש: "כל מה שאני עושה כעת זה בשביל אחותי"

רכז בוסטון בילה ארבע שעות מייגעות אצל רופא שיניים, נסע לאולם והמטיר 53 נקודות במה שאמור היה להיות יום הולדתה ה-23 של צ'יינה, שנהרגה בתאונת דרכים. כל המספרים מהערב הנדיר

שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. AP
זה רק הולך ונהיה מרגש יותר. אייזאה/AP

בכל פעם שנדמה שאייזאה תומאס הגיע לשיא מסוים, הרכז המופלא דאג לנפץ אותו. כך היה המקרה הלילה (בין שלישי לרביעי). ביום בו אחותו המנוחה, שנהרגה בתאונת דרכים ערב הפלייאוף, היתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-23. תומאס סיפק 53 נקודות - 29 מהן ברבע האחרון ובהארכה - כדי להצעיד את בוסטון ל-119:129 על וושינגטון ולהעניק לחבריו 0:2 בסדרת חצי גמר המזרח. הנה המספרים שהרכיבו את הערב המופלא הזה:

עוד בנושא:

53 נקודות לאייזאה תומאס בניצחון בוסטון, גולדן סטייט ב-0:1

שחקני בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס, ג'יי קראודר. AP
מה נותר להגיד? תומאס וקראודר/AP

* תומאס, כאמור, קלע 29 נקודות ברבע הרביעי ובהארכה. וושינגטון כולה קלעה 30.

* בהארכה, ניצח רכז בוסטון את הוויזארדס 5:9.

* רק שני שחקנים נוספים קלעו 29 נקודות או יותר ברבע הרביעי ובהארכה של משחק פלייאוף. הראשון הוא לברון ג'יימס, ב-2007. השני? מיודענו נייט רובינסון, ב-2003.

* הוא נציג בוסטון החמישי בהיסטוריה שקולע 50 נקודות או יותר בפלייאוף והראשון מאז ריי אלן ב-2009 (51).

* היתה זו כמות הנקודות הגדולה ביותר שנקלעה בפוסט-סיזן מאז אלן אייברסון ב-2003 (55).

* תומאס היה רחוק נקודה אחת משיא המועדון של הסלטיקס בפלייאוף, השייך לג'ון האבליצ'ק.

* אייזאה הוא שחקן בוסטון השני ב-20 השנים האחרונות שקולע 20 נקודות ברבע האחרון (הראשון - פול פירס ב-2003).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. AP
ככה הוא משחק אחרי 4 שעות אצל רופא שיניים. תומאס/AP

כאילו המועקה הנפשית לא הספיקה, במשחק הראשון איבד הרכז קטן הקומה את אחת משיניו, מה שהוביל לביקור בן ארבע שעות אצל רופא שיניים ביום המשחק השני. גם זה לא מנע מתומאס לשחק, ולשחק את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה. "הכי מעט שאני יכול לעשות זה לשחק עבורה", אמר תומאס. "כל מה שאני עושה כעת בשבילה, היא מסתכלת עלי מלמעלה. ידעתי שברגע שהמשחק יגיע, החברים שלי יתנו לי את האנרגיה לנצח. אין שום סיכוי שלא הייתי משחק. לא היתה לי אנרגיה, אבל כשהגעתי לאולם הרגשתי שאני יכול לשחק".

תומס הוסיף: "זה נחמד להיכנס להיסטוריה עם כל השמות הגדולים האלה, אבל עד שאתה לא זוכר באליפות אתה לא יכול להיחשב שחקן גדול".

"מה כבר נותר להגיד?" תהה בראד סטיבנס. "היתה נקודה היום בה הוא לא הרגיש טוב כלל. היה לו יום קשה וחשבתי שהוא ממש יצטרך להתאמץ. לא רק שהוא שיחק, הוא קלע 53. זה מרשים".

שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. GettyImages
ישר לספרי ההיסטוריה. תומאס/GettyImages

עדיין ללא סטיב קר, ואחרי שבוע מנוחה, גולדן סטייט נראתה רעננה מתמיד ושייטה עם 94:106 מול יוטה, בדרך ל-0:1 בחצי גמר המערב ו-0:5 בפלייאוף עד כה. הווריירס לא פיגרו ולו פעם אחת, כשסטפן קרי הוליך חמישה שחקני חמישייה בספרות כפולות עם 22 נקודות. במהלך ההתמודדות עיקם הכוכב הגדול את הקרסול, אך התעקש שהוא בסדר.

דריימונד גרין, שהיה טוב מאוד עם 17 נקודות, אמר: "בשלב מוקדם של העונה הזריקה שלי לא נכנסה, הרגשתי שאני לא רגיל לכדור. מאז החזרתי לעצמי את הקצב וכרגע הביטחון העצמי שלי גבוה". קווין דוראנט, שקלע 17 גם כן, הוסיף: "במשחק הבא צריך להגיע עם אנרגיה, אסור להירגע. קבוצות רגועות מפסידות".

סת' קרי הגיע לתמוך בסטף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully