וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאניקולאו: "בגיל 35, ספאנוליס שוב הוכיח לכולם שהם טעו"

אולימפיאקוס בטירוף אחרי העלייה לפיינל פור, הפורוורד המשיך: "זו הדרך היחידה לעלות לארבע הגדולות, קרענו את עצמנו". פרינטזיס: "זו הרגשה נהדרת". ספאירופולוס: "גאה ומאושר"

שחקני אולימפיאקוס. GettyImages
חגיגה אדומה/GettyImages

אולימפיאקוס הצליחה לרשום אמש (שלישי) הישג גדול כשהשלימה קאמבק מ-2:1 ל-2:3 בסדרת רבע גמר היורוליג מול אנאדולו אפס עם 78:87 במשחק החמישי שנערך באולם השלום והאחווה. ואסיליס ספאנוליס בלט מעל כולם עם 22 נקודות. עם הבאזר בסיום פרצו אלפי אוהדים אל הפרקט, הדליקו אבוקות ביציעים והרימו את השחקנים על הכתפיים בחגיגה יוונית ענקית.

עוד בנושא:
אולימפיאקוס בפיינל פור אחרי 78:87 מול אנאדולו אפס

מאמן האדומים-לבנים יאניס ספאירופולוס חגג בסיום ואמר: "זה מרגיש נהדר. זו הייתה עונה קשה וגדולה מאוד. עברנו הרבה דברים טובים ורעים ועכשיו זו הצלחה להיות בפיינל פור, שזו התקווה של כל קבוצה אירופית. אני מאושר מאוד וגאה מאוד בכל משפחת אולימפיאקוס. אני אוהב כדורסל, זה הסוד היחיד בשבילי. אני אוהב כדורסל כל כך שאני רוצה להיות עם כל השחקנים הכי טובים והקבוצות הכי טובות, כמו שאנחנו באולימפיאקוס מדי שנה. אני חושב שמגיע לנו לעלות לפיינל פור. הייתה סדרה קשה, שתי הקבוצות נלחמו. הם גנבו לנו את יתרון הביתיות ואז אנחנו עשינו את אותו הדבר. היום היה הגמר של כל הגמרים. במחצית השנייה אני חושב ששיחקנו הרבה יותר טוב בהגנה. הצלחנו להשיג יתרון, היינו מרוכזים יותר, קלענו סלים חשובים מבחוץ וניצחנו".

הפורוורד קוסטאס פפאניקולאו אמר: "זו הדרך היחידה להגיע לפיינל פור, כולם היו צריכים לקרוע את עצמם כמו שהיה לאורך כל העונה. כל הילדים הקטנים זזו הצידה והקבוצות הגדולות הלכו קדימה. ברכות לכולם על עבודה מדהימה, נחגוג בגדול את העלייה הזו. היינו נאיביים אם לא היינו עולים. כולנו מודים לאלוהים והודנו לכל מי שאפשר: לנשיא שלנו, מגיע לו הכול. אני רוצה לברך את האוהדים שלנו שנתנו לנו אנרגיות וטירוף. ברכות לכל השחקנים". פפאניקולאו התייחס לביקורת על הקבוצה במהלך העונה: "לצערי זה הדבר הרע אצלנו ביוון, שבלילה אחד גומרים ספורטאי ענק כמו ואסיליס (ספאנוליס) ששינה את ההיסטוריה של אולימפיאקוס והוא מוכיח להם שהם טעו בענק בגיל 35. לא אתנבא לגבי הפיינל פור, יש לנו 25% סיכוי שם".

יורגוס פרינטזיס, שקלע 14 נקודות, אמר: "זו הרגשה נהדרת להיות בפיינל פור. הצגנו רצינות והצלחנו להתמודד עם מצבים קשים. חמישה משחקים כאלה הם מבחן לשחקנים, מאמנים ולאישיות של כולם. זה היה הישג נהדר לסיים את העונה הסדירה במקום השלישי, אבל רצינו לעשות משהו יותר גדול. רמת העייפות כרגע עצומה. אנחנו צריכים לנקות את הראש, להירגע מהמתח ולתת הכול. העובדה שהפיינל פור באיסטנבול מעלה בנו זיכרונות יפים, אבל זה יותר לעיסוק של העיתונאים והאוהדים. אנחנו נלך לשם כדי לעשות הכול במטרה לזכות בגביע. כולם נתנו הכול, אנחנו קבוצה מנוסה מאוד".

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס (שמאל). GettyImages
מי הספיד אותו? ספאנוליס/GettyImages

המאמן המפסיד ולימיר פראסוביץ' אמר: "קודם כל אני רוצה לברך את אולימפיאקוס על כך שעלתה לפיינל פור. זה הגיע להם. הם שיחקו חזק מאוד וחכם מאוד. אני חושב ששיחקנו טוב במשך שני רבעים, היה לנו יתרון והרגשנו טוב על המגרש. מבחינתי, המפתח למשחק היה ברבע השלישי כשהתחלנו רע את המחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully