וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו בטוויטר: "ימי השלטון של מכבי תל אביב נגמרו, הם רק מתבכיינים"

קשר הפועל באר שבע הגיב לאוהדי הצהובים ברשת החברתית: "אנחנו שנתיים אלופים ואתם רק מתבכיינים, יש לכם מנטאליות של לוזרים. אנחנו כאן כדי להישאר. אני אוהד של בני יהודה בגמר הגביע"

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. ברני ארדוב
אוגו בשבת/ברני ארדוב

קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו התעמת הערב (שלישי) עם אוהדי מכבי תל אביב בטוויטר. הניגרי בן ה-29 העלה בצהריים ציוץ עם סרטון שלו רוקד בזמן שאוהדי מכבי תל אביב מקללים אותו במהלך משחק העונה, בו ניצחו האדומים 1:2 והבטיחו זכייה שנייה ברציפות באליפות. לצד הסרטון הוא כתב: "כשהאוהדים שלהם שערים UGO (עיוות שמו) מת ואני רקדתי כדי להראות להם שאני לוחם ושזה לא מזיז לי".

אוהד אחד כתב לו: "הם שרים לך כי אתה משחק מלוכלך ובחוסר כבוד, אתה מקבל את מה שמגיע לך. ברכות על האליפות". אוגו הגיב: "הם צריכים להמשיך לשיר לי ולצפות בי זוכה בעוד תואר. כל השחקנים והאוהדים שלכם צריכים להראות לי כבוד. #אלופה!!!". אותו אוהד הגיב: "פאתטי, ממש פאתטי. יותר מדי דם עלה לך לראש, אה?". הניגרי הגיב: "יש לי אלפי אוהדים שאוהבים ומעריכים מאוד את הצורה בה אני משחק. אתם כולכם בכיינים. אנחנו שנתיים כבר אלופים ואתם ממשיכים לבכות". לאחר מכן הוא הוסיף: "אני לא משחק מלוכלך. כל תיקול שנעשה נגד שחקנים שלכם היה לא מכוון, אם זה מה שאתה רוצה לשמוע. תתבגר".

שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. ברני ארדוב
אוגו חוגג את שער האליפות בשבת/ברני ארדוב

אוגו המשיך וכתב: "תנו לו. הוא אומר שאני משחק מלוכלך ובצורה חסרת כבוד. אני יודע מה שהוא רוצה ולא אפול לזה. הכול בסדר. אלה לא אוהדי בית"ר. דיברתי פה על אוהדי מכבי תל אביב ששרו לי UGO מת ואני רקדתי כדי להראות להם שלא אכפת לי. תשירו מה שאתם רוצים, אני לעולם לא אשנה את המשחק שלי בשבילכם. יש לכם מנטאליות של לוזרים כבר. פשוט תהיו גברים ותתפללו שתזכו בגביע. אנחנו נמשיך לעבוד בשקט והם ימשיכו להתבכיין. אני בטוח שהם לא זוכרים מה שטל בן חיים עשה לבן ביטון בנתניה כשהפסדנו להם 1:0". לאחר מכן העלה אוגו תמונה שלו חוגג מול מכבי תל אביב את שער הניצחון בשבת.

אוגו הוסיף לאותו אוהד: "הוא לא יודע כלום, הוא זקוק לתשומת לב, הוא נראה כמו צעצוע לפי תמונת הפרופיל שלו. חבוב לך לישון, נתתי לך את תשומת הלב שאתה צריך. עכשיו אתה יכול ללכת לישון עם חיוך. אני אוהד של בני יהודה בגמר". כשאחד האוהדים טען שאוגו בילה עם שחקני מכבי תל אביב אחרי שהאדומים הובסו על ידם בגמר הגביע 6:2 ב-2015, אוגו ענה לו: "לא, אבל זו מנטאליות של ווינרים ללכת לחגוג עם אוהדי מכבי חיפה אחרי שהם ניצחו אתכם 0:1 בגמר בעונה שעברה. מי צחק בסוף? ימי השלטון שלכם נגמרו. אנחנו כאן כדי להשתלט, אני יכול להבטיח לכם את זה".

כשאחד האוהדים כתב לו: "אנחנו לא הראינו רחמים כשהבסנו אתכם 2:6 בגמר הגביע", אוגו הגיב: "להיות חסר רחמים זה לקחת אליפות בהפרש של 11 נקודות מעליכם כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה". כשאוהדים כתבו לו שמכבי תל אביב הייתה בליגת האלופות, הניגרי צייץ שלושה אימוג'י של צחוק עם דמעות בעיניים וכתב: "בליגת האלופות כבשתם שער אחד, בושה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully