וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "רונאלדו הוא מפלצת". הפורטוגלי: "כולם היו פנומנליים"

כוכב ריאל מדריד סיפק עוד ערב מהאגדות (כל המספרים וההישגים, כולל השאלה האם הגיע ל-400 שערים או לא: בפנים), מאמנו וחבריו התקשו להישאר אדישים ורק הוא ממשיך מתעקש: "לא רוצה לשמוע בוז"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עוד הישג מרשים. רונאלדו/רויטרס

שתי ציפורים במכה אחת. כך אפשר להגדיר את המשחק של כריסטיאנו רונאלדו, ששוב ניפץ שיאים רבים והוליך את קבוצתו ריאל מדריד ל-0:3 ענק על אתלטיקו מדריד במשחק הראשון בחצי גמר האלופות, בדרך לגמר המפעל.

"כריסטיאנו כבר מצביע לכיוונה של קרדיף", נכתב ב"מארקה" וב"אס" בסיום המשחק. "ריאל מדריד עם רגל וחצי בשלב הבא", כתבו בספורט הקטאלני.

כמובן שבאתרים הגדולים בספרד לא שכחו לציין את השער הראשון של רונאלדו, שנכבש לאחר עמדת נבדל. סרחיו ראמוס הגביה כדור שהורחק על ידי סטפן סאביץ', כשרונאלדו, שהיה מאחוריו והפריע לו במהלך, היה בעמדת נבדל ברורה. הכדור החוזר הוגבה שוב לרחבה, ומשם הרשית רונאלדו את הראשון שלו בדקה העשירית.

בריאל מדריד מיהרו לצייץ כי רונאלדו הגיע ל-400 שערים, והפורטוגלי אף התייחס לכך בסיום המשחק אך לא כך המקרה. למעשה, באופן רשמי CR7 כבש 399 שערים "בלבד" במדי הבלאנקוס, כששער המריבה התרחש ב-2010, במהלך ניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד. בדקה ה-74 ניגש רונאלדו לבעיטה חופשית שפגעה בפפה ונכנסה. השער ניתן באופן רשמי לבלם.

רונאלדו, רונאלדו ושוב רונאלדו/AP

הציטוטים

"לכל הקבוצה חלק בניצחון הנהדר הזה", אמר רונאלדו. "זה הישג מדהים. היה משחק שלם לגמרי שלנו, כל הקבוצה היתה פנומנלית. אני מאוד מרוצה מהשערים שהבקעתי, כמובן, מה גם שבכך עזרתי לקבוצה שלי. למרות זאת, זה עוד לא סגור. אתלטיקו מדריד חזקה מאוד. אני פשוט לא רוצה שישרקו לי יותר, תמיד אתן הכל. השער ה-400 שלי? צריך לברך את כל הקבוצה".

"מה אני יכול להגיד על רונאלדו? שום דבר, הוא פשוט מפלצת, הוא ייחודי", ציין זינדין זידאן. "שיחקנו משחק מצוין, זה לא פשוט להבקיע שלושה שערים אבל עלינו ליתרון מוקדם והגענו להמון מצבים. עדיין יהיה קשה ונצטרך להילחם על מקום בגמר. איסקו שיחק כמספר 10 והיה פנטסטי. עדיין לא זכינו בכלום, צריך להמשיך לשחק כפי שאנחנו משחקים".

"כריסטיאנו רונאלדו השחקן הטוב בעולם, וכשהקבוצה צריכה אותו, הוא מביא לנו ניצחונות", אמר קארים בנזמה. "הוא עשה את זה נגד באיירן ועשה את זה כעת שוב".

"רונאלדו הוא הכוכב שלנו", אמר טוני קרוס. "הוא מקצוען אמיתי". "איזו יכולת אדירה, חברים", צייץ גארת' בייל הפצוע. "ושוב האיש הזה, כריסטיאנו. יאללה מדריד!".

"אני מתבייש להגיד שרונאלדו טוב ממסי, אבל אחרי היכולת שהציג בחצי הגמר? הוא בגיל 32 וכבש שלושער בחצי גמר ליגת האלופות. כבר אין מה להגיד", הודה גארי נוויל.

"אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה וכמה שיותר מהר", אמר דייגו סימאונה. "דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל, ואנחנו לא נרים דגל לבן. ננסה לעשות הכול כדי להפוך את התוצאה בגומלין. נילחם עד לשנייה האחרונה. כדורגל זה משחק מופלא והכל יכול לקרות בו. ריאל מדריד הייתה טובה יותר וצריך לברך אותה. אני בכל מקרה רגוע. אנחנו אתלטיקו מדריד, ואולי, רק אולי, אנחנו יכולים לעשות זאת".

"ניסינו לשחק קצת אחרת כדי להשיג את השער, אבל עכשיו זה הולך להיות קשה מאוד, בטח אחרי השערים שספגנו", ציין סטפן סאביץ'.

קוקה לא איבד תקווה: "עם כריסטיאנו בקלדרון, ניצחנו 0:4. זה הכדורגל, תגידו לפריס סן ז'רמן שהכל נגמר. אי אפשר לדעת. נצטרך לתת כל מה שיש לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו הפך לשחקן הראשון שמגיע ל-50 שערים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. הבא ברשימה: ליאונל מסי, לו 37 שערים.

* זהו השלושער השני ברציפות שלו, אחרי שכבש שלישייה גם לרשת של באיירן מינכן, ובכך הוא הפך לראשון בהיסטוריה שעושה זאת.

* לכוכב המארחת 52 שערים בשלבי הנוקאאוט ו-51 שערים בשלב הבתים.

* הוא כבש 103 שערים במפעל, שניים יותר מכל שעריה של אתלטיקו מדריד בליגת האלופות.

* לרונאלדו שבע שלישיות במפעל - בדיוק כמו למסי.

לפורטוגלי 88 שערים ו-23 בישולים ב-86 משחקים עבור ריאל מדריד בליגת האלופות.

* הוא השחקן הרביעי בליגת האלופות עם שלושער בחצי הגמר.

* בשש העונות האחרונות הוא כבש לפחות עשרה שערים במפעל.

* הבלאנקוס מעולם לא הפסידו בצמד משחקים אחרי שניצחו 0:3 במשחק הראשון. לקבוצה 94 אחוז סיכוי להעפיל לגמר על פי תוצאות העבר.

* CR7 מעורב ב-15 שערים העונה בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר (עשרה שערים וחמישה בישולים).

* לפורטוגלי 35 שערים בגמר, חצי הגמר ורבע הגמר של ליגת האלופות, ובכך עבר את אלפרדו סי סטפאנו (32 שערים). בנוסף, הוא עבר את שחקן העבר עם 13 שערים במעמד חצי הגמר (לדי סטפאנו 11 שערים).

* בנוסף, ל-CR7 18 שערים בנגיחה בצ'מפיונס - לפחות ארבעה יותר מכל שחקן אחר.

* רוצים עוד? הפורטוגלי הינו שיאן השערים בדרבים של מדריד עם 21 כיבושים.

* סרחיו ראמוס סיים את המחצית הראשונה עם 100 אחוז הצלחה בתיקולים.

* ריאל מדריד כבשה בכל אחד מ-59 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות (36 בליגת האלופות).

* בנוסף, היא ספגה בכל משחקיה העונה בליגת האלופות.

* הבלאנקוס בעטו לשער עשר פעמים ב-25 הדקות הראשונות של המשחק, זאת לעומת אפס של היריבה העירונית.

הנבדל של רונאלדו במהלך שלפני השער הראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully